Toon posts:

Hosting vs Frontpage 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak mijn wegpagina met frontpage 2000. Moet mijn hostingbedrijf dan zon'n functie ondersteunen ( die frontpage 2000 extenties ofzo ) . Of heeft dit iets met ftp te maken ofzo....ik begrijp er echt niks van!

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Het hoeft niet, maar zonder die extensies werken je mooie gastenboeken, zoekfuncties en dergelijke niet.

je kan de stie gewoon per FTP uploaden anders, met Frontpage extensions ondersteund kan het ook via HTTP

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Moet mijn hostingbedrijf dan zon'n functie ondersteunen ( die frontpage 2000 extenties ofzo ) .
Nee, volgens mij alleen als je verschillende functies van FP (zoals formulieren etc.) in je website verwerkt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 27 februari 2001 17:10 schreef tolga het volgende:
Ik maak mijn wegpagina met frontpage 2000.
[flauw]
Bedoel je dat je bezoekers gauw weg zijn? ;)[/flauw]
Moet mijn hostingbedrijf dan zon'n functie ondersteunen ( die frontpage 2000 extenties ofzo ) .
Dat ligt er helemaal aan hoe je FrontPage 2000 gebruikt. gebruik je echte FrontPage design elementen als FPbots (webbots) in formulieren, heb je een FrontPage Web gemaakt e.d, dus dit soort vunzige code:
code:
1
2
3
4
5
<applet code="fprotate.class" codebase="fpweb:///." width="320" height="100">
  <param name="rotatoreffect" value="dissolve">
  <param name="time" value="5">
  <param name="image1" valuetype="ref" value="dir/plaatje.jpg">
</applet>

Dan heb je best kans dat je FrontPage extensies nodig hebt.
Of heeft dit iets met ftp te maken ofzo....ik begrijp er echt niks van!
Heeft niks met FTP te maken in die zin.
Je zult alleen wel merken dat een FrontPage website met extensies niet echt compatible is op het moment dat je de boel radicaal wil omgooien.

als ik je een tip mag geven (of 2 eigenlijk):
1) installeer PWS4 eens, Personal Webserver van MS zit bij je win98 CD, en installeer zelf de Frontpage extensies. Ga er eens mee spelen..
2)Neem een geocities account met FP2k extensies (ik heb er ooit eens een aangemaakt) en test daar eens wat mee.

10 tegen 1 dat je er snel achter komt dat FP extensies zuigen, en een 'gewone' site veel gemakkelijker te maintainen is (als je je werk goed doet).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device