Ik loop tegen een irritant probleem aan en kan er geen oplossing voor vinden. Ik wil een programma wat ik opstart in java een prioriteit meegeven. Dit lukt half.
Ik gebruik het volgende om mijn cmd op te starten. Vervolgens ga ik daarin een programma met parameters in opstarten:
Daarna roep ik bv dit aan:
Bovenstaande werkt gewoon. Process word opgestart parameters worden meegenomen en ik krijg de output terug. Nu wil ik dus die prioriteit meegeven. Zo dus:
Probleem is dat de parameters niet meegenomen worden en ik daar een keiharde fout terug. Kan het bestand niet vinden. De fout bevat de eerste parameter.
cmd.exe /c start /belownormal helpt ook niet.
Achteraf veranderen van die prioriteit vind ik ook geen probleem maar krijg niet gevonden hoe ik dat voor elkaar kan krijgen via de commandline van windows.
Wie kan mij op weg helpen? Ik programmeer in java.
Edit: Fouten die ik krijg zijn hetzelfde als ik direct in windows zelf de programma's met parameters opstart. Zoek dus een oplossing voor dit probleem.
Ik gebruik het volgende om mijn cmd op te starten. Vervolgens ga ik daarin een programma met parameters in opstarten:
Java:
1
| proc = rt.exec("cmd.exe"); |
Daarna roep ik bv dit aan:
Java:
1
2
3
| String arg = "C:\MediaInfo\MediaInfo.exe" "--Inform=file://C:\input.txt" "H:\sample.mkv" writer.write(arg + "\n"); //writer is de bufferwriter die in cmd.exe schrijft. writer.write("exit\n"); |
Bovenstaande werkt gewoon. Process word opgestart parameters worden meegenomen en ik krijg de output terug. Nu wil ik dus die prioriteit meegeven. Zo dus:
Java:
1
2
3
| String arg = "C:\MediaInfo\MediaInfo.exe" "--Inform=file://C:\input.txt" "H:\sample.mkv" writer.write("start /belownormal " + arg + "\n"); //writer is de bufferwriter die in cmd.exe schrijft. writer.write("exit\n"); |
Probleem is dat de parameters niet meegenomen worden en ik daar een keiharde fout terug. Kan het bestand niet vinden. De fout bevat de eerste parameter.
cmd.exe /c start /belownormal helpt ook niet.
Achteraf veranderen van die prioriteit vind ik ook geen probleem maar krijg niet gevonden hoe ik dat voor elkaar kan krijgen via de commandline van windows.
Wie kan mij op weg helpen? Ik programmeer in java.
Edit: Fouten die ik krijg zijn hetzelfde als ik direct in windows zelf de programma's met parameters opstart. Zoek dus een oplossing voor dit probleem.
[ Voor 5% gewijzigd door Twazerty op 12-04-2009 00:50 ]
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.