jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
Pcies! ik heb ook die van 3d power! echt vaag man.. volgens mij is het niet eens een merk. en op de driver cd staan alleen maar hele ouwe detonators.
Overigens is het een perfecte kaart.
Overigens is het een perfecte kaart.
hmmm,
misschien dan toch maar 20 gulden meer en een echt merk, ben ik in ieder geval verzekert van uptodate drivers.
misschien dan toch maar 20 gulden meer en een echt merk, ben ik in ieder geval verzekert van uptodate drivers.
Lang leve de NVidia Detonator Driversmisschien dan toch maar 20 gulden meer en een echt merk, ben ik in ieder geval verzekert van uptodate drivers.
Verwijderd
ik zou gewoon voor een merk kaart gaan.. MSI, ASUS of HERCULES
zelf heb ik een hercules.. heeft me 299 ballen gekost bij PlezierPrijs, is goed te overklokken en loopt heerlijk soepel
( en hij is zo mooi blauw
)
zelf heb ik een hercules.. heeft me 299 ballen gekost bij PlezierPrijs, is goed te overklokken en loopt heerlijk soepel
( en hij is zo mooi blauw
Pas maar op, die aggenebbis merken lopen nog wel eens op een lagere klok en hebben ook minder snel geheugen. Powercolor is er zo een.
Leuke lamp, overigens !!
ik heb net een geforce 2mx kaart van videal
gekocht.
hij werkt wel gewoon goed, zit een coolblok op, en aansluiting voor een fan op de kaart! met tv-out koste ie maar 245,-
toch maar voor m'n 2e pc, maar het is gewoon een goed werkende kaart.
als je wilt overclocken kan je beter een hercules f zo nemen, of zo'n creative met ddr geheugen al hebben sommige van die kaarten niet eens een koelblok.
hij werkt wel gewoon goed, zit een coolblok op, en aansluiting voor een fan op de kaart! met tv-out koste ie maar 245,-
toch maar voor m'n 2e pc, maar het is gewoon een goed werkende kaart.
als je wilt overclocken kan je beter een hercules f zo nemen, of zo'n creative met ddr geheugen al hebben sommige van die kaarten niet eens een koelblok.
Misschien moet kijken bij de fabrikant? Samsung bijvoorbeeld.Op dinsdag 27 februari 2001 19:22 schreef weareborg het volgende:
hoe kan ik nou zien hoeveel ns dit is?
ps Een koel block zou genoeg moeten zijn, MSI en ASUS hebben ook alleen een koel block.
Werken goed tot 190 MHZ, terwijl andere merken met fan to 200 MHz kunnen gaan.
Verwijderd
tc50 betekent 5 nsOp dinsdag 27 februari 2001 19:22 schreef weareborg het volgende:
bij de weg, dit staat erop de memory sjips
samsung 052
k4s643232e-tc50
uy1465cb
hoe kan ik nou zien hoeveel ns dit is?
5ns? hoe kan dat nou op een kaart van 245,-???Op donderdag 01 maart 2001 18:15 schreef Emperor het volgende:
[..]
tc50 betekent 5 ns
zelfs die hercules dingen hebben maar 5,5ns..
ik heb een Hercules Geforce2 MX OEM en die draai ik zonder extra koeling zonder problemen op 205/210, 3dmark2000: 5159
op een athlon 700, 128MB PC133
op een athlon 700, 128MB PC133
Choose life
Pagina: 1