norrod emmen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.075 views

• corina
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09-2022
Heb computer met xp home erop .Had zo,n 6 jaar geen problemen, tot dat de kleine erop gezeten had en iets mis is gegaan.Gaf aan VGA controller staat uit,en het scherm viel heel de tijd weg.Ik had het vermoeden de driver moest er op nieuw op.Dus dat ben ik gaan proberen,maar omdat het scherm af en toe weg viel lukte dat niet.Heb vele malen geprobeerd ,dus ook aan en uit gezet en gereset,totdat hij ineens niets meer deed.Ik dacht voeding kapot,dus heb norrod gebeld en alles netjes uitgelegd wat ik gedaan had en uitgelegd wat er mis mee zou kunnen zijn.En ik wilde dan ook gelijk windows er opnieuw op en schoongemaakt.Er heen gebracht en kreeg de rekening al gelijk mee 65 euro(als voeding kapot zou zijn die kwam er nog over heen)en het duurde 5 werk dagen. Week later nog niets van ze gehoord. Er zelf heen gegaan,maar eigenlijk was er nog niet veel gebeurt,Ze waren met de bedrading van de bovenste fan crontroller bezig(had ze destijds gezegd dat ze daar van af moesten blijven, omdat deze moeilijk in mekaar zouden krijgen),Dat wisten ze zelf ook wel want toen ik hem destijds had gekocht hadden ze er al moeite mee met de fan crontol kabels goed te krijgen.De eerste keer was dat ook fout gegaan.Ze gaven de fout ook toe dat ze dat niet hadden moeten doen.Ze wisten de eerste dag dat hij daar was dat de voeding kapot was,maar nog niet besteld met mij gebeld of overlegd hoe en wat,en dat na een week.Omdat mijn voeding waarschijnlijk bij norrod niet meer te krijgen was heb ik zelf voor een voeding gezorgt.Ben de computer zo,n 4 weken kwijt geweest waarvan ik hem 2 keer heb terug gekregen,maar helaas nog niet goed.Kon hem toen weer terug brengen voor de derde keer ,maar heb toen windows er zelf maar opgezet en nou is alles goed gelukkig.Had nadat ik hem de eerste keer terug kreeg gelijk gebeld dat ie niet goed was ,en ze hebben de computer toen overgenomen en gedeeltelijk gemaakt.(koste me een uur aan de telefoon)Door al die rompslomp heb ik 4 weken niet de computer gehad en aantal keren op en neer moeten rijden.(35km per keer)vaak gebeld want dat hebben ze zelf weinig gedaan.Dus ik heb netjes gevraagd voor deze rompslomp ,gewoon dat ik mijn 65 euro graag terug wilde.Heb een mail terug gekregen dat de fout bij mij lag(de monteur had me verteld dat het aan het programma Utorrent lag)Nou ik gebruik dat programma al net zolang dat ik de computer heb,en heb het op mijn externe schijf staan dus niets mis mee.Dus ze schuiven de schuld bij mij en daarom wilden ze mij de 65 euro niet terug geven.Dus 4 weken computer kwijt voor paar kleine dingen en nou snel een ander de schuld geven.Een slechte zaak van NORROD TE EMMEN.Maar ben er nog niet klaar mee.Dank CH

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:10

Wish

ingwell

Wow, wat een lap tekst. En wat onleesbaar.

Uit de laatste zin blijkt echter dat je een issue hebt met de service van Norrod. Dit kun je eventueel hier bespreken: http://tweakers.net/shopreview/

No drama

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
je gaat toch niet voor een reparatie betalen als er nog niets gedaan is? |:(

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-01 17:25
afgezien van het feit dat dit wel heel erg het verkeerde forumonderdeel is; sinds wanneer kan een torrentclient je voeding opblazen? het lijkt brein wel, daar in emmen :+

Verwijderd

GR --> SF

Leestekens zijn ook niet overbodig ..

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tja, zoals danmaarniet aangeeft, voor beoordelingen van shops kan je op de Shop Review terecht (er van uit gaande dat de pc ook bij Norrod aangeschaft is, zodat je de review kan koppelen aan een bestelling). Anderzijds, Tweakers.net is geen partij in het geschil tussen jou en Norrod dus kunnen we eigenlijk niets voor je betekenen. Het doel van je epistel ontgaat me dan ook. Het lijkt me dan ook zinvoller dat je je beklag zoals je dat hier doet schriftelijk bij Norrod neerlegt zodat zij actie kunnen ondernemen.

[ Voor 9% gewijzigd door Microkid op 11-04-2009 22:23 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• corina
Microkid schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 22:16:
Tja, zoals danmaarniet aangeeft, voor beoordelingen van shops kan je op de Shop Review terecht (er van uit gaande dat de pc ook bij Norrod aangeschaft is, zodat je de review kan koppelen aan een bestelling). Anderzijds, Tweakers.net is geen partij in het geschil tussen jou en Norrod dus kunnen we eigenlijk niets voor je betekenen. Het doel van je epistel ontgaat me dan ook. Het lijkt me dan ook zinvoller dat je je beklag zoals je dat hier doet schriftelijk bij Norrod neerlegt zodat zij actie kunnen ondernemen.
Ik moet nog alles uitzoeken hoe het hier werkt,hoop daarvoor op begrip.Maar als het maar duidelijk is.Heb het ook een beetje aangepast met de comma,s enz.

[ Voor 3% gewijzigd door corina op 12-04-2009 13:55 ]

Verwijderd

Je kan hier ook met alinea's werken en dergelijke, om de leesbaarheid te verbeteren :)

Hoe dan ook, ik zie in de lap tekst eigenlijk geen bron van discussie. Wat verwacht je in de reacties?
Norrod lijkt in ieder geval aangesloten bij het webshop keurmerk (Gedragscode) die ook kan bemiddelen.

Als je hele ervaring dan is afgerond, kan je je ervaring kwijt in de ShopReview. Maar zoals gezegd, wat verwacht je nu van de bezoekers hier?

• corina
Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:15:
Je kan hier ook met alinea's werken en dergelijke, om de leesbaarheid te verbeteren :)

Hoe dan ook, ik zie in de lap tekst eigenlijk geen bron van discussie. Wat verwacht je in de reacties?
Norrod lijkt in ieder geval aangesloten bij het webshop keurmerk (Gedragscode) die ook kan bemiddelen.

Als je hele ervaring dan is afgerond, kan je je ervaring kwijt in de ShopReview. Maar zoals gezegd, wat verwacht je nu van de bezoekers hier?
Ik wilde dit even kwijt meer niet .

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:29
corina schreef op zondag 12 april 2009 @ 18:22:
[...]

Ik wilde dit even kwijt meer niet .
Dit forum is bedoeld voor discussie of om tot een aanpak voor problemen te komen. Het delen van ervaringen hoort hier echter niet thuis. Daarvoor is de ShopReview bedoeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.