Streaming Gaming over LAN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10 11:26
Hallo,

Op het internet veel gezocht, maar kan het niet vinden. Diverse fora ook niet het gewenste antwoord.

Streaming Gaming :? OnLive zul je bedoelen :?

Nee, dat bedoel ik niet. Thuis heb ik een netwerkje, met een gaming PC. Ik heb ook een laptop die die games niet aankan. Daar gaat het om. Ik wil van mijn gaming PC een "server" maken, waarvan ik lokaal (zonder tussenkomst van internet / hosting naar het internet (zoals StreamMyGame dat wel doet)) een game naar een andere computer kunnen streamen. Denk aan Crysis, GTA IV, e.t.c.

Is dit mogelijk?
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sef24 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 17:23:
Thuis heb ik een netwerkje, met een gaming PC. Ik heb ook een laptop die die games niet aankan. Daar gaat het om. Ik wil van mijn gaming PC een "server" maken, waarvan ik lokaal (zonder tussenkomst van internet / hosting naar het internet (zoals StreamMyGame dat wel doet)) een game naar een andere computer kunnen streamen. Denk aan Crysis, GTA IV, e.t.c.

Is dit mogelijk?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Remote desktop is een mogelijkheid, maar of dat lekker vlotjes gaat lopen weet ik niet.
Je speelt dan de game op je PC, beeld geluid en commands gaan dan via het netwerk tussen laptop en PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Heb ik al een keer geprobeerd. Je krijgt het beeld te zien, plaatje voor plaatje. Dat is dus geen optie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:15
Als je nou met FRAPS het beeld opneemt, het doorstuur met Windows Media Encoder en een tool schrijft om muis bewegingen en keypresses naar je 'server' te sturen, dan moet het kunnen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Haha. Ik ben een tweaker, geen software-programmeur met 20 jaar ervaring :p
Als Stream My Game het kan, moeten er toch ook andere apps zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:07
Wat weerhoudt je er van om de StreamMyGame server/client te installeren en te kijken of dat een beetje werkt?

(StreamMyGame werkt ook over LAN namelijk.)

[ Voor 17% gewijzigd door Soultaker op 11-04-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Beperkte reolutie. 640x680 is geen pretje. Het loopt niet echt stroef, maar het is speelbaar :)
Pagina: 1