Eindelijk is mijn nieuwe computer gearriveerd, een High-end gamesysteem van Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009 met als enige aanpassing: ander geheugen en een Sapphire HD4850 videokaart.
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009
Beknopt overzicht systeem:
Processor: AMD Phenom II X4 940 BE
Moederbord: Foxconn A7DA-S
Geheugen: D2 4GB 800-555 XTC Gold K2 OCZ
Harde schijf: Seagate Barracuda 7200.12 500GB
Dan nu het volgende, als ik Windows Vista probeer te installeren op mijn pc dan wordt er gevraagd naar drivers voor mass storage.. nu heb ik wel een driver cd van Foxconn maar Windows Vista weigert gewoon deze drivers te accepteren. En wat mij ook stoort is dat er geen HD staat vermeld in mijn BIOS scherm.
- Ik heb de nieuwste Foxconn drivers gedownload en op mijn USB stick gezet maar geen succes.
- Gezocht naar informatie op de website van Seagate, geen succes.
- In het BIOS gekeken naar instellingen, geen succes
Kan iemand duidelijkheid verschaffen hoe ik simpelweg mijn HD toegankelijk kan maken voor Windows?
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009
Beknopt overzicht systeem:
Processor: AMD Phenom II X4 940 BE
Moederbord: Foxconn A7DA-S
Geheugen: D2 4GB 800-555 XTC Gold K2 OCZ
Harde schijf: Seagate Barracuda 7200.12 500GB
Dan nu het volgende, als ik Windows Vista probeer te installeren op mijn pc dan wordt er gevraagd naar drivers voor mass storage.. nu heb ik wel een driver cd van Foxconn maar Windows Vista weigert gewoon deze drivers te accepteren. En wat mij ook stoort is dat er geen HD staat vermeld in mijn BIOS scherm.
- Ik heb de nieuwste Foxconn drivers gedownload en op mijn USB stick gezet maar geen succes.
- Gezocht naar informatie op de website van Seagate, geen succes.
- In het BIOS gekeken naar instellingen, geen succes
Kan iemand duidelijkheid verschaffen hoe ik simpelweg mijn HD toegankelijk kan maken voor Windows?