Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
heb een 120 mm fan(108 CFM) en twee 80 mm fannetjes (42 CFM p/stuk) besteld van sunon.
Dus dat wordt lekker figuurzagen
ben tevens ook bezig met me lcd schermpje, dat ga ik inbouwen in een 5 1/4 bay...
ff sleufie zagen in zo'n plastic kappie
805 Mhz? Dat kan harder man! Ik heb mijn PIII700 op 910Mhz lopen zelfs nog met pc100 geheugen!
[/offtopic mode]
Verwijderd
Verder natuurlijk donderdag mn LCDtje ophalen en inbouwen.:9~
(en natuurlijk F1 kijken
Verwijderd
maar ik verwacht nog het een en ander binnenkomen.
Schroeven.
Schroeven.
Schroeven.
VU-style-ledserietje.
2x Fanguards 50mm.
8 kleine heatsinks op mijn GeForce plakken met mijn 3m tape
60mm mesh filter.
compuNurse temp meter.
Dus ik heb zat te doen!!
das mijn prob. ook ik heb een oude P3 gekocht. kheb er nog ff over zitten te denken om nu een nieuwe proc te kopen en daan weer 700mhz. maar dat doet ik toch niet.Op dinsdag 27 februari 2001 17:09 schreef Escobar het volgende:
[offtopic mode]
805 Mhz? Dat kan harder man! Ik heb mijn PIII700 op 910Mhz lopen zelfs nog met pc100 geheugen!
[/offtopic mode]
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Op dinsdag 27 februari 2001 17:14 schreef delyver het volgende:
mijn cpu paars verven, mijn moederbord geel spuiten
lolOp dinsdag 27 februari 2001 17:17 schreef jordyb het volgende:
[..]
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Raam misschien of alvast tekeningen maken van hoe en wat ik precies wil
maargoed
wat je ook mooi kan doen is waterkoeling maken, daar heb je dan echt tijd voor
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
1) 2 80mm fans inbouwen (voorkant en boven)
2) 1 120mm fan inbouwen (zijkant voor pci)
3) LCD-Schermpje met: aantal mhz'jes en temperatuur van videokaart (als iemand weet hoe in godsnaam ik dat moet/kan bouwen, help me dan)
4) Schakelaars en ledjes inbouwen
ASTC-001 Arctic Silver : 1
PAL6035 Alpha PAL6035 Y.S. Tech fan : 1
KDE1212PMB1-6A Sunon 120mm fan : 1
FG-80MM Metal Fanguard 80MM : 2
FG-120MM Metal Fanguard 120MM : 1
Dit ik ga ff gaten zagen en dremelen want mijn cpu word nu nogal heet.(idle met kast open 63 dicht 67 met een coolermaster)
Ps, ik heb het bij ned-cool besteld, weet iemand toevallig hoalang het duurt als het onder rembours gaat
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Verwijderd
Dat wordt een HELE GROTE kast, aangezien dat mobo 40x50x12cm is, er nog wat HDD's in moeten, 4 a 5 voedingen, een hoop leds, radiators etc.etc. Ik schat dat die kast 50x50x100cm wordt.
Ik heb al iemand gevonden die het frame wil lassen, dus het gaat de goede kant op
Nu alleen nog n 3D-ontwerp progje vinden voor Linux/FreeBSD...
Verwijderd
2/3 dagen? Echt niet langer. Goede service daar.Op dinsdag 27 februari 2001 17:21 schreef powerman het volgende:
Ps, ik heb het bij ned-cool besteld, weet iemand toevallig hoalang het duurt als het onder rembours gaat
kheb mijn lego vanaf mijn vijftiende moeten weghalen omdat hetOp dinsdag 27 februari 2001 17:22 schreef snnasss het volgende:
Realiseren jullie je wel dat je dan je Lego opzij moet schuiven? Zal wel weer niets van komen!
1> de gehele kamer innam, er was 1 pad naar het bed en de kleren kast
2> mijn moeder vond het nix als ik met mijn vriendin thuis kwam en dan zou zeggen kom laten we gaan legoën. btw kheb er heel meegespeeld.
Verwijderd
Wat is dat voor een super computer heOp dinsdag 27 februari 2001 17:24 schreef N8w8 het volgende:
Ik ga n complete kast bouwen (met waterkoeling) voor mn ALR Revolution 6x6 met 6 Pentium II Overdrives (standaard 333MHz).
Dat wordt een HELE GROTE kast, aangezien dat mobo 40x50x12cm is, er nog wat HDD's in moeten, 4 a 5 voedingen, een hoop leds, radiators etc.etc. Ik schat dat die kast 50x50x100cm wordt.
Ik heb al iemand gevonden die het frame wil lassen, dus het gaat de goede kant op
paste ook bij mij niet meer in mijn kamer alleen ik speel er sinds mijn 12de niet meer mee toen was de pc veel belangrijkerOp dinsdag 27 februari 2001 17:22 schreef snnasss het volgende:
Realiseren jullie je wel dat je dan je Lego opzij moet schuiven? Zal wel weer niets van komen!
Audi A8 W12 6.0
we willen natuuurlijk wel pics zien!!Op dinsdag 27 februari 2001 17:24 schreef N8w8 het volgende:
Ik ga n complete kast bouwen (met waterkoeling) voor mn ALR Revolution 6x6 met 6 Pentium II Overdrives (standaard 333MHz).
dat word btw een monster ding
Audi A8 W12 6.0
was nog ff vergeten te melden dat ik een 15 min duurende filmpje heb gemaakt van mijn legostad, met lopende mensen enzo. gewoon een verhaal dus. ga hem is in mijn computer brengenOp dinsdag 27 februari 2001 17:34 schreef delyver het volgende:
[..]
paste ook bij mij niet meer in mijn kamer alleen ik speel er sinds mijn 12de niet meer mee toen was de pc veel belangrijker
Verwijderd
ZIEN!!!Op dinsdag 27 februari 2001 17:36 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
was nog ff vergeten te melden dat ik een 15 min duurende filmpje heb gemaakt van mijn legostad, met lopende mensen enzo. gewoon een verhaal dus. ga hem is in mijn computer brengen.
Verwijderd
Verder is die hele kast gemod (blauw koper) en heb ik een 3digit lcdtje.. Ook koop ik er een nieuwe hd bij en bij ik mijn rooie lamp in..
Cool ha? Moet ik ook nog foto's posten?
offcourse pics.Op dinsdag 27 februari 2001 17:38 schreef Ralph2001 het volgende:
ik bouw mijn oude comp (p2-400 bx voodoo32000) in mijn nieuwe (van 4 80mm en 1 120 op de proc).
Verder is die hele kast gemod (blauw koper) en heb ik een 3digit lcdtje.. Ook koop ik er een nieuwe hd bij en bij ik mijn rooie lamp in..
Cool ha? Moet ik ook nog foto's posten?
als ik het heb gedaan zal ik het wel uploaden en op internet zetten kheb toch kabelOp dinsdag 27 februari 2001 17:37 schreef jordyb het volgende:
[..]
ZIEN!!!
die wil ik ook wel ff zien heb je icq?Op dinsdag 27 februari 2001 17:36 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
was nog ff vergeten te melden dat ik een 15 min duurende filmpje heb gemaakt van mijn legostad, met lopende mensen enzo. gewoon een verhaal dus. ga hem is in mijn computer brengen.
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
kewl!Op dinsdag 27 februari 2001 17:36 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
back on topic jongens(evt meisjes)
Audi A8 W12 6.0
kheb ICQ, gebruik het ook maar toch ook weer niet, kzal ff explanen.Op dinsdag 27 februari 2001 17:40 schreef delyver het volgende:
[..]
die wil ik ook wel ff zien heb je icq?
1> we gebruiken het op school voor in de klas hebben we daar een ICQ server
2> kheb het wel gedownt es een keer en accoutn aangevraagt
3> vond het erg irri totdat ik de versie zag op school.
zal wel een topic openen als ik het heb. moet btw nog ff kijken hoe ik dat gaat doen van videotape in plaats van videocamera naar de pc, maar dat lukt wel
Verwijderd
Verwijderd
Verder nog een werkstuk eco, een intervieuw en 2 boeken voor school
Damd wat een drukke week
Soms draai ik voor de gein ff de CD-rom spelers enzo om zodat ik niet altijd tegen diezelfde kast aankijk.
Gister heb ik wel mn vinger in een 120x120mm fan gekregen
Dus nu zit mn hele kast onder de bloedsputters en ik heb een vingertopje eraf en er is een blad van de fan afgebroken
Scrollen doet trouwens verrekte zeer met een verpulverder vinger
Dus pas allemaal op als je aan het modden gaat
Alle proemn in n drek
Verwijderd
0.5 * 0.5 * 1 Meter.
Incl. waterkoeling. Fans (5/7/12volt). En natuurlijk met rechtop staande cdrom speler.
K heb vandaag net alles gespoten... zodra 't af is, zullen d'r zeker pics zijn.
kabels eruit rukken en dan de gele/rode in de gele en de zwarte in de zwarten van de molex connector, je kan ook een zelf kopen maar da kost geldOp dinsdag 27 februari 2001 17:54 schreef Mallo het volgende:
Nu ik wil vban een voedingfan een casefan maken (hoe doe ik dit met de kabels het beste??) en maar waar plaats ik die dan alleen een cooler op CPU voor de rest niks waar plaats ik die best of moet ik stuk uit kast zagen voor goede airflow ofzo??
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
ARRGH!! de pijn!!Op dinsdag 27 februari 2001 18:31 schreef Bierkameel het volgende:
Er is bijna nog geen dag geweest dat ik niet aan het modden ben ik verander elke avond wel wat
Soms draai ik voor de gein ff de CD-rom spelers enzo om zodat ik niet altijd tegen diezelfde kast aankijk.
Gister heb ik wel mn vinger in een 120x120mm fan gekregen![]()
Dus nu zit mn hele kast onder de bloedsputters en ik heb een vingertopje eraf en er is een blad van de fan afgebrokenen dat is nog het ergst...(vinger groeit wel weer aan)
Scrollen doet trouwens verrekte zeer met een verpulverder vinger![]()
Dus pas allemaal op als je aan het modden gaat![]()
ik wilde mijn 120mm fan maar even zonder protection laten draaien.. Toch maar niet! THANKS! en sterkte met scrollen!
Verwijderd
Daarom gaat ik ook fanguards maken aan de binnenkant.Op dinsdag 27 februari 2001 18:31 schreef Bierkameel het volgende:
Gister heb ik wel mn vinger in een 120x120mm fan gekregen :'
Verwijderd
ik ben benieuwd
[semi off topic]
zijn er mensen die weten waar in Leiden ik 80 mm fannetjes kan kopen?
[/semi off topic]
Ik heb 500MB aan digitale foto's van het mobo zelf (zonder CPU's). Binnenkort schiet ik nog wel een CD'tje vol.Op dinsdag 27 februari 2001 17:35 schreef delyver het volgende:
[..]
we willen natuuurlijk wel pics zien!!
dat word btw een monster ding
Heb alleen zo weinig tijd voor dat ding (m afmaken EN n site opzetten). School loopt in de weg
heb voorraadje panaflo's besteld, vooronder komt een 120x120 fan met fan duct (ff geschikt saladebakje slachten), ledjes blauw, raam van 30 x 40 cm in de zijkant, liquid neon erachter en panaflo's boven achterin
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat zien jullie vanzelf wel een keer
Komt omdat ik op vakantie ga naar Oostenrijk waar toevallig 1.90m sneeuw ligt.. lekker skiën..
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
laat je GoT een week in de steek????Op dinsdag 27 februari 2001 21:32 schreef Phreak het volgende:
Ik kan niet modden in de vakantie..
Komt omdat ik op vakantie ga naar Oostenrijk waar toevallig 1.90m sneeuw ligt.. lekker skiën..![]()
da kan toch niet hè!
Audi A8 W12 6.0
ik moest in de kerst vakantie GoT ook in de steek laten ivm. skieën.Op dinsdag 27 februari 2001 21:36 schreef delyver het volgende:
[..]
laat je GoT een week in de steek????
da kan toch niet hè!
Moet maar hèOp dinsdag 27 februari 2001 21:36 schreef delyver het volgende:
[..]
laat je GoT een week in de steek????
da kan toch niet hè!
Audi A8 W12 6.0
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
bedoel je eigenlijk niet blood rood van je vingers:(.
hehehOp woensdag 28 februari 2001 21:10 schreef ReseTTim het volgende:
lol
bedoel je eigenlijk niet blood rood van je vingers:(.
:D:D:D:D:D:D:D:D
Audi A8 W12 6.0
Nou wel iets met geel, maar geen PISgeel:POp woensdag 28 februari 2001 21:01 schreef --ReapeR-- het volgende:
wat dan? sperma wit of urine geel ofzo?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
Verwijderd
Greetz
Ik zet wel foto's online als het zooitje af is>:)Op woensdag 28 februari 2001 21:18 schreef --ReapeR-- het volgende:
demoniac:
wat dan wel?
Verwijderd
kijken of ik het een week zonder peecee kan uithouden.
ennuh moet nog wat sgroefies verzamelen
lol bodypaintOp woensdag 28 februari 2001 23:20 schreef --ReapeR-- het volgende:
jij gaat je vriendin inplaats van je kast spuiten
plaats dan wat meer foto's dan 1 als je gaat bodypainten bij je vriendin.
Verwijderd
Ben ook maar eens begonnen, zie hier het resultaat (so far):
was nu nog aan het denken om de voorkant te "verbeteren", any suggestions?
ff wat foto's hiero is wat makkelijkerOp woensdag 28 februari 2001 23:28 schreef postkabouter het volgende:
bla
Ben ook maar eens begonnen, zie hier bla

-
Of nog platvloerser: boren in zijn vriendinOp woensdag 28 februari 2001 23:24 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
lol bodypaint.
plaats dan wat meer foto's dan 1 als je gaat bodypainten bij je vriendin.
Sorry dames, ik kon het niet laten.
pics komen nog wel als ik weer een cam. heb.
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Reaper als je kijkt dan zie je dat ik zo goed als vol zit in mijn caseOp donderdag 01 maart 2001 00:22 schreef --ReapeR-- het volgende:
maar wat vinden jullie nou hiervan? [afbeelding]
maareh hij is wel phat, lijkt me moeilijk om hem stevig te plaatsen.
Verwijderd
leuk kleurtje kast trouwens, heb ik ook
ken je dan die link geven van je casemod of ff pics plaatsenOp donderdag 01 maart 2001 00:55 schreef --ReapeR-- het volgende:
ja maar hij moet aan de buitenkant hoor alleen de inlaat gaat erin.
leuk kleurtje kast trouwens, heb ik ook
Verwijderd
maar ik vertel je wel hoe hij eruit ziet.
blauw frontje met oranje knoppen
en zilveren achterkant met uitwendige voeding.
daar moet je het ff mee doen
Verwijderd
Verwijderd
1x 120mm sunon fan voorin...
2x 80mm achterin
3x lcd... (kast, cpu, video)
fans passen zich automatisch aan aan de temperatuur
raam/blauw neon komt er aan
En dit alles in me HX08
Pics post ik zo snel mogelijk..