Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mirrors edge blijft hangen bij hetzelfde level.

Pagina: 1
Acties:

• Rollo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-11 07:38
Hey,

Ik ben nu bij chapter 2 van mirrors edge, daar waar je wordt achterna gezeten door een helicopter. Aan het einde van het level moet je het CEC newsbuilding in waar je de (rode)lift in kan naar het volgende level. Als ik dat gehaald heb krijg ik een loading scherm waarna ik terug keer naar het hoofdmenu. Druk ik daar op continue game begint het level weer overnieuw :S Bij chapter select kan ik alleen training en prologue kiezen t/m checkpoint D.

Weet iemand hoe ik verder kan komen of wat ik fout doe? Is het verplicht in elk level de 3 verstopte pakketjes te vinden voordat je verder kan?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je hebt wel gewoon de legale versie? Er zitten allerlei 'leuke' kopieerbeveiligingen in Mirror's Edge ;)

• Rollo
Om het maar zo te zeggen werkt dit spel bij andere wel gewoon normaal :P

Het gaat mij er ff om dat ik gewoon niks over het hoofd ziet in dat level ofzo waarom ik hem niet zo 'halen' ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Rollo op 11-04-2009 14:43 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

peugeot106xsi schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 14:40:
Om het maar zo te zeggen werkt dit spel bij andere wel gewoon normaal :P
Wat totaal geen antwoord is op de vraag en je zo eigenlijk alleen maar meer onduidelijkheid brengt. ;) Resultaten behaald bij een ander, bied ook geen garantie dat het bij jou dan maar ook moet werken.
Het gaat mij er ff om dat ik gewoon niks over het hoofd ziet in dat level ofzo waarom ik hem niet zo 'halen' ;)
Als je het niet haalt, ben je gewoon dood in de game, simpel. Weet je zeker dat het de game is en niet gewoon je hardware? :) Probeer dus ook eens een ander toetsenbord, in het geval als je met de PC speelt.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 11-04-2009 14:54 ]

• Rollo
Misschien wat simpeller stellen:

Ik haal het level. Vervolgens keert het spel naar het hoofdmenu waarop ik op continue game kan klikken, maar dan laad het zojuist gehaalde level zichzelf weer.

• DML
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-10 13:54

DML

patch 1.0.1 geïnstalleerd?

• Rollo
hmm no ga dat maar is proberen ;)

• Rollo
patch heeft geholpen, hij gaat nu gwoon door naar het volgende level! stom dat die 1.0 zon rare bug heeft.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is afaik geen bug, maar de beveiliging van de game voor zover ik weet, en zoals The_ZerooreZ al aangaf.

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 11-04-2009 16:15 ]

Pagina: 1