Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Verwijderd
Ken je het steam platform niet? Bij steam kan je niet zomaar even een trial spelen nee...TrekDude101 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:08:
Probeer het eens uit zou ik zeggen, zijn er geen demo's van te vinden?
En het wordt ook actief gespeeld?
[ Voor 6% gewijzigd door MsG op 11-04-2009 14:24 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Speelt niet lekker en is in mijn ogen een mislukking.
Ze hadden gewoon de ouwe DoD er beter uit moeten laten zien en voor de rest het zelfde moeten laten.
Nu is het hopeloos,grafisch wel leuk,maar de mappen zijn gewoon verkracht.
Maar that's my opinion,valt alleen op dat je veel spelers ziet terug keren van DoD:S naar DoD 1.3
Verwijderd
Niet alleen de maps,ook sommige wapens zijn aangepast.MsG schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:46:
Ow de maps zijn aangepast?nou ja ik download hem wel ff offline en dan kijken of het wat is
.
Bijv. een granaat op je Kar 98 om weg te schieten,iron side.
Mannetjes lopen ook erg vaag en de aim zuigt vreselijk.
Ikzelf heb beide DoD's gespeeld en ik vind Day of Defeat: Source juist een stuk leuker spelenVerwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:50:
[...]
Niet alleen de maps,ook sommige wapens zijn aangepast.
Bijv. een granaat op je Kar 98 om weg te schieten, iron sight.
ik vind dat deMannetjes erg vaag lopen en aim vreslijk zuigen
Qua activiteit ingame, er zijn altijd zat servers met genoeg mensen aan het spelen
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
met beide DoD's en andere games btw,maar DoD 1.3 zitten bij ons altijd de meeste spelers.
Ik kan wel de link van onze servers neer zetten maar weet niet of dit mag.
Zelf had ik 2 keer of zo Day of Defeat gespeeld en vind persoonlijk DoD: Source best wel gaaf en beter, maar ben geen old skool DoD speler.(Sterker nog ga nu ff een potje spelen
Helemaal mee eensBejit schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 23:53:
Het is wel geinig hoe oude DoD of CS speler de opvolger tegen vinden vallen.(Ben zelf oud CS speler, en vind CS:S ruk)
Zelf had ik 2 keer of zo Day of Defeat gespeeld en vind persoonlijk DoD: Source best wel gaaf en beter, maar ben geen old skool DoD speler.(Sterker nog ga nu ff een potje spelen)
Grafisch kunnen de oude spellen niet tegen de nieuwe op natuurlijk.

Facts don't care about your feelings
Verwijderd
Grafisch is ook niet alles,gameplay vind ik nog belangrijker en tegenwoordig wordt de nadruk nogal veelHann1BaL schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 23:56:
[...]
Helemaal mee eensKomt waarschijnlijk omdat de games ook niet anders genoeg zijn om als nieuwe game gezien te kunnen worden, maar toch te verschillend zijn voor wat je dan eigenlijk zou willen. De gameplay is compleet anders en als je een zelfde game verwacht is dat vooral heel vervelend.
Grafisch kunnen de oude spellen niet tegen de nieuwe op natuurlijk.
op grafisch gelegt.
Ik heb zelf ook dod en dods, maar zoals bij cs en css vindt ik de oudere versies toch een stuk lekkerder spelen. Met name de maps zijn inderdaad erg krap soms en de aim is net als bij css niet echt fijn om te spelen.Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:20:
[...]
Grafisch is ook niet alles,gameplay vind ik nog belangrijker en tegenwoordig wordt de nadruk nogal veel
op grafisch gelegt.
Als je css dus niet lekker vindt spelen ten opzichte van cs 1.6 dan zal je dit ook bij dods hebben.
Winners never cheat, Cheaters never win
Meuh kon toch zijn dat iemand een guest pass had. Ik koop niet graag een spel als het niet bevalt. Ook al is het "maar" 10 eu.
Verwijderd
in tegenstelling van Cs: s op CS, vind ik Cs: s toch een stuk leuker , en ziet er iets mooier uit, alleen wel jammer dat bij dods of css 70% van de servers van duitsers zijn
Verwijderd
Eh op CS: S speel ik het meeste op gjfc deathmatch servers, iedereen kapot knallen is wel lachen.dakong schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:49:
Ja, de servers zijn of frans of duitsmare wabo welke servers speel jij dan?
En op DoD: S, beetje afwisselen, servertje aanklikken die mee aanspreekt , meeste zijn toch duits XD
Mijn favo map is Jagd. icm met een kar98 kan ik dit level uren spelen.
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Ik speel zelf nog DOD het spel speelt echt heerlijk weg! 1 bullet = instant kill. en op een of andere manier sta ik altijd bovenaan de lijst met kills. Terwijl dit met andere shooters totaal niet zo is.
DODS is net als CSS meer arcade, Het het best veel gespeeld maar DOD speelt velemale fijner dan de nieuwe versie.
Niet te vergelijken die twee, maar vind beide
Speel altijd op GTFO en vooral Flash.
DOD of DOD:S heb ik nooit zo bekeken. Ik ben gewoon DOD:S gaan spelen toen het uitkwam. Als ik het filter op DOD instel krijg ik iets meer servers (135).