DoD vs DoD:S

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:55

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Hallo,

Vroeger speelde ik altijd het legendarische Day of Defeat, wat erg vermakelijk was. Inmiddels heb ik eindelijk een PC die de opvolger ook goed zou trekken. Nu is mijn vraag is DoD Source net zo leuk? Bij Counter-Strike had je namelijk 90% die CS:S verschrikkelijk vond en 1.6 bleven spelen. Is dit ook het geval bij DoD Source?

Ik kon helaas geen topic over DoD Source vinden.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Probeer het eens uit zou ik zeggen, zijn er geen demo's van te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOD S is zeer zeker leuk, altijd een genot om met een sniper rond te rennen, shiet lekker weg. Kost 10 euro op Steam, anders op marktplaats genoeg te vinden. Er zijn jammer genoeg geen demo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

persoonlijk vond ik de classes in de orginele dod veeeeel relaxter, maar dod:s is niet gek...voeld in mijn ogen wel meer arcarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
TrekDude101 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:08:
Probeer het eens uit zou ik zeggen, zijn er geen demo's van te vinden?
Ken je het steam platform niet? Bij steam kan je niet zomaar even een trial spelen nee...

En het wordt ook actief gespeeld?

[ Voor 6% gewijzigd door MsG op 11-04-2009 14:24 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

In tegenstelling tot xtremespeed vind ik DoD:S dan weer helemaal niets. Ik heb DoD op de HL1 engine helemaal grijs gespeeld, toen een tijdje gestopt maar toen ik de kans had om dod:s te spelen vond ik het helemaal niks. De besturing voelde gewoon niet lekker aan voor mijn gevoel en naarmate ik speelde kwam ik er ook gewoon niet in. De verschillende levels waren ook niet lekker aangepast en deden allemaal krap aan. Maargoed, just my 2 cents. Andere mensen vinden het weer heel leuk.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nog steeds DoD,want DoD:S zuigt enorm.

Speelt niet lekker en is in mijn ogen een mislukking. :?

Ze hadden gewoon de ouwe DoD er beter uit moeten laten zien en voor de rest het zelfde moeten laten.

Nu is het hopeloos,grafisch wel leuk,maar de mappen zijn gewoon verkracht. :(

Maar that's my opinion,valt alleen op dat je veel spelers ziet terug keren van DoD:S naar DoD 1.3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ow de maps zijn aangepast? :'( nou ja ik download hem wel ff offline en dan kijken of het wat is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:46:
Ow de maps zijn aangepast? :'( nou ja ik download hem wel ff offline en dan kijken of het wat is :).
Niet alleen de maps,ook sommige wapens zijn aangepast.

Bijv. een granaat op je Kar 98 om weg te schieten,iron side.

Mannetjes lopen ook erg vaag en de aim zuigt vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 13:11
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:50:
[...]

Niet alleen de maps,ook sommige wapens zijn aangepast.

Bijv. een granaat op je Kar 98 om weg te schieten, iron sight.

ik vind dat deMannetjes erg vaag lopen en aim vreslijk zuigen
Ikzelf heb beide DoD's gespeeld en ik vind Day of Defeat: Source juist een stuk leuker spelen :)
Qua activiteit ingame, er zijn altijd zat servers met genoeg mensen aan het spelen :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja meningen zullen altijd verschillen (gelukkig),maar wij hebben zelf een server
met beide DoD's en andere games btw,maar DoD 1.3 zitten bij ons altijd de meeste spelers.

Ik kan wel de link van onze servers neer zetten maar weet niet of dit mag. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik ben groot voorstander van DoD. Ik vind de wapenaanpassing in DoD:SC gewoon niet relaxt en ook de mapaanpassingen in met name Avalanche vind ik heel vervelend, maar dat komt misschien ook omdat ik DoD meer gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:50

Bejit

Svenska Faderland

Het is wel geinig hoe oude DoD of CS speler de opvolger tegen vinden vallen.(Ben zelf oud CS speler, en vind CS:S ruk :P)

Zelf had ik 2 keer of zo Day of Defeat gespeeld en vind persoonlijk DoD: Source best wel gaaf en beter, maar ben geen old skool DoD speler.(Sterker nog ga nu ff een potje spelen :))

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Bejit schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 23:53:
Het is wel geinig hoe oude DoD of CS speler de opvolger tegen vinden vallen.(Ben zelf oud CS speler, en vind CS:S ruk :P)

Zelf had ik 2 keer of zo Day of Defeat gespeeld en vind persoonlijk DoD: Source best wel gaaf en beter, maar ben geen old skool DoD speler.(Sterker nog ga nu ff een potje spelen :))
Helemaal mee eens :) Komt waarschijnlijk omdat de games ook niet anders genoeg zijn om als nieuwe game gezien te kunnen worden, maar toch te verschillend zijn voor wat je dan eigenlijk zou willen. De gameplay is compleet anders en als je een zelfde game verwacht is dat vooral heel vervelend.

Grafisch kunnen de oude spellen niet tegen de nieuwe op natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Heeft iemand toevallig een guest pass voor DoD:S dan kan ik het ff spele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Je doet je ondertitel eer aan :O

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hann1BaL schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 23:56:
[...]

Helemaal mee eens :) Komt waarschijnlijk omdat de games ook niet anders genoeg zijn om als nieuwe game gezien te kunnen worden, maar toch te verschillend zijn voor wat je dan eigenlijk zou willen. De gameplay is compleet anders en als je een zelfde game verwacht is dat vooral heel vervelend.

Grafisch kunnen de oude spellen niet tegen de nieuwe op natuurlijk.
Grafisch is ook niet alles,gameplay vind ik nog belangrijker en tegenwoordig wordt de nadruk nogal veel
op grafisch gelegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:20:
[...]

Grafisch is ook niet alles,gameplay vind ik nog belangrijker en tegenwoordig wordt de nadruk nogal veel
op grafisch gelegt.
Ik heb zelf ook dod en dods, maar zoals bij cs en css vindt ik de oudere versies toch een stuk lekkerder spelen. Met name de maps zijn inderdaad erg krap soms en de aim is net als bij css niet echt fijn om te spelen.
Als je css dus niet lekker vindt spelen ten opzichte van cs 1.6 dan zal je dit ook bij dods hebben.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Meuh kon toch zijn dat iemand een guest pass had. Ik koop niet graag een spel als het niet bevalt. Ook al is het "maar" 10 eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat een haat zeg, waar is al die liefde gebleven? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 11:27
Zeg, ik kom de laatste tijd bij dod maar weinig Nederlanders tegen. Welke servers spelen jullie zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoD: S vind ik zelf geweldig, zal ook wel komen omdat ik de orginele *nooit* heb gespeeld.
in tegenstelling van Cs: s op CS, vind ik Cs: s toch een stuk leuker , en ziet er iets mooier uit, alleen wel jammer dat bij dods of css 70% van de servers van duitsers zijn :P, al dat duitse gelul om je oren tijdens het spelen wordt je op een gegeven moment ook niet goed meer van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 11:27
Ja, de servers zijn of frans of duits :P mare wabo welke servers speel jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dakong schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:49:
Ja, de servers zijn of frans of duits :P mare wabo welke servers speel jij dan?
Eh op CS: S speel ik het meeste op gjfc deathmatch servers, iedereen kapot knallen is wel lachen.
En op DoD: S, beetje afwisselen, servertje aanklikken die mee aanspreekt , meeste zijn toch duits XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:49

The.Terminator

Un boer met bier

GTFO Gaming servers, zitten ook NL'ers op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 11:57

Brons

Fail!

Spelen er trouwens nog mensen DoD:S? Ik heb toevallig vandaag weer even DoD geinstalleerd en had het meteen weer naar mijn zin. Ik zit er nu over te denken om DoD:S te kopen echter vind ik het wat zonde als niemand het meer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ik speel af en toe de normale DoD. Maar ik weet niet hoe leuk DoD: S is als je DoD gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 22:43
Ik heb periode dat ik dagelijks DOD: S speel. Heb de oude nooit gespeeld, maar vind het echt een super spel. Speel veel op de GFTO servers: Flash bijvoorbeeld. Misschien dat ik vanavond weer eens een potje ga doen.

Mijn favo map is Jagd. icm met een kar98 kan ik dit level uren spelen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DODS zuigt als je DOD gewent ben.

Ik speel zelf nog DOD het spel speelt echt heerlijk weg! 1 bullet = instant kill. en op een of andere manier sta ik altijd bovenaan de lijst met kills. Terwijl dit met andere shooters totaal niet zo is.

DODS is net als CSS meer arcade, Het het best veel gespeeld maar DOD speelt velemale fijner dan de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:49

The.Terminator

Un boer met bier

Ik speelde vroeger veel DoD en vond het een prachtspel, nu speel ik DoD source ook regelmatig en vind het een prachtspel :)

Niet te vergelijken die twee, maar vind beide d:)b

Speel altijd op GTFO en vooral Flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ik speelde vaak op 24/7 avalanch servers, maar sinds mijn PC ook andere spellen draait heeft DoD 1.0 hier niet zo heel veel meerwaarde meer, vandaar dat ik misschien DoD: S eens ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 22:22
Als ik in steam op DOD:S filter en alles met ping <50 dan krijg ik 100+ servers, waarvan een aantal servers voor 32 spelers vol zitten. Die servers met 32 man zijn imo het leukste. En bij GTFO, UKCS en multiplayer.co.uk is het altijd goed spelen.

DOD of DOD:S heb ik nooit zo bekeken. Ik ben gewoon DOD:S gaan spelen toen het uitkwam. Als ik het filter op DOD instel krijg ik iets meer servers (135).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 11:57

Brons

Fail!

Het kan aan mij liggen maar volgens mij klopt die hele (DoD) announce lijst ook niet. Ik heb het gevoel dat sommige servers er meerdere keren in staan onder een andere naam. Ook hebben veel servers bots draaien wat het spelersaantal ook nog een keer oppompt.
Pagina: 1