Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bestanden uploaden naar server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakerts.

Ik zit hier met een probleempje, ik ben bezig met een site maken voor iemand en nu moet ik dus de site uploaden naar de server.
En nu lukt dat niet, ik kan wel bestanden downloaden vanaf de server naar mij toe maar niet andersom dus.

Ik moet dit doen via Java Virtual machine... fijn he? :P

screen: Afbeeldingslocatie: http://img4.imageshack.us/img4/9926/errorton.jpg

Firewall staat uiteraard uit.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoezo 'moet' je dit doen met JVM? :? Kan me niet voorstellen dat een hoster je verplicht om via web FTP te uploaden, met andere woorden, probeer eens een echte FTP client.

Laat ook even weten wat je zelf al hebt geprobeerd, nu is het net een helpdesk vraag.

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 11-04-2009 12:34 ]

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 23:39
Denk niet dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen. Lijkt me sterk dat de Strato server NIET passive is, dan zou een eventuele inkomende NAT of firewall niets uit moeten maken. Als je echt verder wilt onderzoeken wat er fout gaat dan kun je Wireshark er even bijpakken, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Strato geen 'gewone' FTP access biedt (deze applet is waarschijnlijk ook gewoon een FTP client). Zoek het adres op, en doe het met een (echte) FTP client.

Edit: Je 'Java Virtual machine' statement is niet incorrect, wel wat vreemd. Het is een Java applet die in de JVM draait.

[ Voor 11% gewijzigd door Thralas op 11-04-2009 12:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik ga het even proberen met een echte FTP client ;)

Verwijderd

Topicstarter
Jup, het is gelukt met een normale FTP client, bedankt voor jullie hulp :)