Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Volledig scherm sluit zelf af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen allemaal.
Gisteren heb ik weer eens een schone windows op m'n pc gezet en het liep allemaal soepeltjes -nog steeds trouwens ;)-. Nu komt echter het probleem, ik wou gisteravond even iets op uitzendinggemist kijken, en na een minuut of 10 sluit het volledige beeld van media player af. Dit heb ik later ook met een film kijken, en ook bij een online south park aflevering, wat wordt uitgezonden in zo'n flash speler. Voor mijn gevoel wordt het volledige beeld afgesloten omdat er iets 'voor' wil, maar ik zie niks. Het enige wat er nu nog opstaat is Bitdefender, skype, firefox en amsn, maar al deze programma's -afgezien van Bitdefender- had ik bij mijn vorige install ook dus ik denk niet dat het hier aan ligt.

Groet, lars

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:51

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 11:34:
Goedenmorgen allemaal.
Gisteren heb ik weer eens een schone windows op m'n pc gezet en het liep allemaal soepeltjes -nog steeds trouwens ;)-. Nu komt echter het probleem, ik wou gisteravond even iets op uitzendinggemist kijken, en na een minuut of 10 sluit het volledige beeld van media player af. Dit heb ik later ook met een film kijken, en ook bij een online south park aflevering, wat wordt uitgezonden in zo'n flash speler. Voor mijn gevoel wordt het volledige beeld afgesloten omdat er iets 'voor' wil, maar ik zie niks. Het enige wat er nu nog opstaat is Bitdefender, skype, firefox en amsn, maar al deze programma's -afgezien van Bitdefender- had ik bij mijn vorige install ook dus ik denk niet dat het hier aan ligt.

Groet, lars
Schermbeveiliging

Verwijderd

Topicstarter
Daar dacht ik zelf ook al aan. In heb deze Windows echter gemaakt met Nlite, en heb toen ook de screensavers er maar meteen uitgegooid. Dit is dus niet het probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 11:50:
Daar dacht ik zelf ook al aan. In heb deze Windows echter gemaakt met Nlite, en heb toen ook de screensavers er maar meteen uitgegooid. Dit is dus niet het probleem.
Weet je zeker dat de screensaver optie ook uit staat? Ongeacht je nu screensavers geinstalleerd hebt of niet. Probeer ook eens wat programma's te sluiten en kijk dan of die nog steeds uit fullscreen springt.

Zonder zelf wat dingetjes uit te proberen blijft het een raad spelletje en kunnen wij je ook niet helpen.

Verwijderd

Topicstarter
bij de tab schermbeveiliging van instellingen van het beeld staat er bij schermbeveiliging: GEEN.
Maw, hij staatt uit. Het probleem blijft aanwezig wanneer ik alle draaiende programma's afsluit, en ik merk dat het niet alleen is met media player, maar ik zit bijvoorbeeld nu dit te typen en opeens verlies ik de focus en wordt de titelbalk grijs.

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Vreemd. Probeer dit eens door te lopen en laat weten of het zich oplost: Programs May Start, Quit, Lose, and Gain Focus Randomly

Heb je misschien programma's die zichzelf updaten. Denk aan spyware, antivirus etc. Deze willen ook wel eens problemen geven. Probeer deze anders even allemaal te sluiten via de task manager.

[ Voor 33% gewijzigd door ndsc op 14-04-2009 13:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar dacht ik zelf ook al aan, voor het eerst dat ik Bitdefender gebruik. Lijkt me alleen apart als dat het zou zijn, dat zouden ze dan wel ff mogen fixen. Ik zal zometeen eens kijken of dat het is.
Pagina: 1