[Winamp - Foobar]Hang bij grote playlist

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniPer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:29
Hi,

Simpele vraag:

Ik heb een nogal grote mp3 verzameling, zo groot dat ik zelf de orde af en toe niet meer zie.
Nu ben ik op zoek gegaan naar een mp3 player voor Windows die de hele collectie kan
ordenen en deze kan sorteren en groeperen zoals ik dit wil.

Het probleem is alleen dat Winamp, WMP, Foobar en vele andere players gewoon vastlopen
of zelf de kluts kwijt raken zodra je 25.000 of meer mp3's in de playlist laat.

Weet iemand een programma die hier geen moeite mee heeft en die goed te gebruiken is?

Groetjes,
UniPer

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Mediamonkey... volgens debouwers speciaal gemaakt voor grote collecties, and ik heb geen problemen 30k aan mp3's en flac-bestanden in te laden.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jester.NL schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:01:
Mediamonkey... volgens debouwers speciaal gemaakt voor grote collecties, and ik heb geen problemen 30k aan mp3's en flac-bestanden in te laden.
Mediamonkey draait hier ook vlekkenloos met 40k mp3s :) Geen probleem :)
Probeer dat eens TS, werkt vast goed :) Erg fijn programma

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

vreemd, mijn teller staat nu op 97.858 nummers in winamp en het enigste is dat ik een seconde of 2 moet wachten voordat de lijst tevoorschijn komt.

al eens geprobeerd om alle bloat uit de library te halen?

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:30

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

UniPer schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:49:
Hi,

Simpele vraag:

Ik heb een nogal grote mp3 verzameling, zo groot dat ik zelf de orde af en toe niet meer zie.
Nu ben ik op zoek gegaan naar een mp3 player voor Windows die de hele collectie kan
ordenen en deze kan sorteren en groeperen zoals ik dit wil.

Het probleem is alleen dat Winamp, WMP, Foobar en vele andere players gewoon vastlopen
of zelf de kluts kwijt raken zodra je 25.000 of meer mp3's in de playlist laat.

Weet iemand een programma die hier geen moeite mee heeft en die goed te gebruiken is?

Groetjes,
UniPer
Hoe host jij je file's? Extern, interne HD? Vooral bij grote collectie's maakt dit uit. Ik zelf trek prima 35000 nummers in zowel Winamp als Foobar. Met de bibliotheek en playlist functie zonder dat ik aanmerkelijk een traag of in de war programma krijg.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de oplossing kunnen zijn om je player niks te laten ordenen, maar dat zelf in een nette directory-structuur te doen? Dan is http://mpesch3.de1.cc/1by1.html een super program.

Heb het zelf net leren kennen en foobar en itunes gebruik ik nog om af en toe wat te taggen of albumart te downloaden, maar 1by1 is voor mij de nieuwe WinAmp v2 (waar ik jaren aan verslaafd was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniPer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:29
Bedankt voor de tip, ik zal er zo direct naar kijken :)
Hoe host jij je file's? Extern, interne HD? Vooral bij grote collectie's maakt dit uit. Ik zelf trek prima 35000 nummers in zowel Winamp als Foobar. Met de bibliotheek en playlist functie zonder dat ik aanmerkelijk een traag of in de war programma krijg.
Zowel op een interne HD als op een Netgear NAS - 1Gbit dus dat moet qua transfer tijd niet veel uitmaken dacht ik, het hele netwerk hier is voor de rest ook Gbit. Maar ook als ik de hele collectie lokaal zet en in Winamp importeer is hij gewoon erg traag.
Zou de oplossing kunnen zijn om je player niks te laten ordenen, maar dat zelf in een nette directory-structuur te doen? Dan is http://mpesch3.de1.cc/1by1.html een super program.
Bedankt, ook hier ga ik even naar kijken, misschien heb ik er wat aan aangezien mijn muziek al in een duidelijke directory structuur staat.

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 09:51
Heb hier ook een flinke collectie aan MP3s en Foobar2000 was echt een uitkomst.
ipv hele playlists ordenen heb ik nu gewoon de library in folder structuur staan en kan lekker drag/droppen.

klikbaar~

Afbeeldingslocatie: http://xs138.xs.to/xs138/09161/foobarthumb428.jpg

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Pagina: 1