Toon posts:

[MobileMe] Extern mail adres automatisch laten downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond,

Ik heb vanmiddag een test account aangemaakt voor Mobile Me. Nou heb ik een klein vraagje.
Via www.me.com kun je een extern email account toevoegen. Dit is goed gelukt, alleen hij download die mails niet automatisch. Je moet steeds op "Check mail for..." klikken op de emails te downloaden.
Ik wil graag dat de mails automatisch op me iPhone worden gedownload. Dat mails die gestuurd worden naar mijn extern email account, automatisch binnen komen in de Mobile Me account op me iPhone.

Is dit mogelijk?

Alvast bedankt,

[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 12-06-2018 14:27 ]

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Is helaas niet mogelijk, ik heb sinds een paar dagen ook een trial account en heb dit ook onderzocht. De snelste en makkelijkste oplossing is om in je ander mailaccount een auto-forward functie in te stellen, als deze ondersteund wordt. Dit geeft hetzelfde princiepe, de mail komt direct binnen op je me.com account en wordt dus ook direct gesynct met alle apparaten.

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb bij mijn email instellingen ingesteld dat hij ze naar *weg*@me.com moet sturen. Maar dit doet hij niet?

[ Voor 73% gewijzigd door Ginz op 12-06-2018 14:27 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08
Je moet dat instellen bij de emailaccount waarvandaan je de email wilt halen. Dus stel je hebt een Gmail account. Dan log je in bij Gmail en stel je daar in dat de mail geforward (doorgestuurd) moet worden naar je MobileMe account.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Topicstarter
Het is al gelukt :D
Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ok bovenstaand probleem is opgelost, maar nu heb ik een ander probleem. Ik heb een website gepost op mijn mobile me, maar ik krijg hem niet verwijderd. Tenminste bepaalde bestanden niet. Hij zegt dan dat ik onvoldoende rechten heb.

Iemand hier die weet hoe ik dit kan oplossen?
Pagina: 1