Toon posts:

Ondersteunt mijn AGP slot GeForce 2MX???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Ik wil graag een 3D-kaart kopen om spellen goed te kunnen spelen. Omdat de oude 3D-kaartjes erg duur zijn naar verhouding en amper nog te krijgen in de winkel, zit ik te denken aan een GeForce 2MX AGP.
Nu heb ik ff nagekeken in de handleiding van mijn moederbord en daar staat in:
-Intel i440LX AGPset
-AGP v.1.0
Verder zit erin een Pentium II 233 met 64 mb sdram (66 mhz).
Nu betwijfel ik of ik daarin een GeForce 2MX kan plaatsen, want het AGP slotje is al wat oud.
Nu vraag ik me het volgende af:
1. Hoe snel is mijn AGP slot? Volgens mij 1x, heb ik gelijk?
2. Ik las dat een aantal GeForce 2MX kaarten 2x/4x AGP zijn, kan mijn AGP slot dat aan? Of kunnen die GeForce 2MX kaarten in elk AGP slot?
3. Mocht het zo zijn, dat ik deze GeForce kaart niet aankan, wie weet een goed alternatief? (GEEN PCI-kaart)
Alvast bedankt,
Jeroen.

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Hoi zou moeten werken ik heb ook getwijfeld maar ik heb de asus p2b met de laatste Bios update en p2 350 en de asus 7700 deluxe maar gekocht en werkt als een trein

...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 februari 2001 17:40 schreef dtjiang het volgende:
Hoi zou moeten werken ik heb ook getwijfeld maar ik heb de asus p2b met de laatste Bios update en p2 350 en de asus 7700 deluxe maar gekocht en werkt als een trein
Das mooi, een probleem nog, de jouwe werkt met de NIEUWERE BX-chipset en mijn pc met de OUDERE LX-chipset, dus vraag ik me nog steeds af kan de LX-chipset het ook aan??
Of weet je heel toevallig hoe snel je AGP-slot is: 1x/2x/4x

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
Op dinsdag 27 februari 2001 17:43 schreef Neobazz het volgende:

[..]

Das mooi, een probleem nog, de jouwe werkt met de NIEUWERE BX-chipset en mijn pc met de OUDERE LX-chipset, dus vraag ik me nog steeds af kan de LX-chipset het ook aan??
Of weet je heel toevallig hoe snel je AGP-slot is: 1x/2x/4x
ik heb er wel eens wat over gehoord. iets van dat ze niet genoeg stroom leveren, maar misschien werkt het gewoon. op mijn geforce 2 gts doos staat wel dat je een agp 2.0 slot nodig heb, maar op m'n geforce 2 mx doos staat dat het in ieder bord met een agp slot werkt....

bel anders eens aan een computer boer, die zijn dat probleem vast wel eens tegengekomen...