Heb sinds een paar weken een asus laptop en als ik alleen met de battery computer blijft alles soms zolang de battery meegaat wel 1tot 3 keer stilstaan.Als ik via de stroom kabel computeren ga heb ik dat probleem niet.Heb de laptop ter reperatie aangeboden bij Asus en heb deze gisteren terug gekregen na een week,maar na deze te hebben uitgeprobeerd weer het zelfde probleem.Asus beschreef het probleem de Accu was iets mis mee,vandaar dat ik een nieuwe accu heb gekregen,maar dus helaas ook niet goed.Iemand een idee wat dit kan zijn.Heb inmiddels de accu opgestuurd voor een andere,ook al weet ik niet of dat het probleem is.Maar liever de accu opsturen als telkens de laptop.Hoop op tips.Dank chw
Asus heeft niet gezegd: "iets mis mee", maar zal het duidelijk omschreven hebben.
Wat is nu eigenlijk je vraag? Je hebt de accu weer opgestuurd, dus je moet toch afwachten. Ik denk overigens dat je gewoon je PowerSafe gewoon op maximaal besparen hebt staan, en alles na een paar minuten gewoon uit gaat (wifi/lan/hdd/etc/etc).
Wat is nu eigenlijk je vraag? Je hebt de accu weer opgestuurd, dus je moet toch afwachten. Ik denk overigens dat je gewoon je PowerSafe gewoon op maximaal besparen hebt staan, en alles na een paar minuten gewoon uit gaat (wifi/lan/hdd/etc/etc).
Ey!! Macarena \o/
Heb een nieuwe accu was volgens mij cel kapot,maar probleem ondanks nieuwe accu blijft.En heb de accu altijd op High Performance staan dus goed tochRaZ schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 19:06:
Asus heeft niet gezegd: "iets mis mee", maar zal het duidelijk omschreven hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door corina op 10-04-2009 20:05 ]