• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:47
Ik heb op Ebay een product gezien voor een prijs (direct kopen) van ongeveer 60% van de 2e hands prijs. Even een overzicht feiten op een rijtje van de verkoper:
  • Woont in Nederland
  • Heeft winkel op Ebay
  • Power Seller
  • + 500 verkopen (100 % positief)
  • Kopersbescherming
Moet ik dit nog zien als Nigeriaanse scam, of is er echt niks dat ik over het hoofd heb gezien :? Wat zijn jullie ervaringen met zulke deals?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat lijkt me lastig om in te schatten. Kun je geen contact opnemen?

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:14
check of die 500+ verkopen niet objecten van 0.05,- zijn
vraag of je dan bij ophalen kan betalen.

en het kan alsnog gestolen waar zijn.

als het te goed om waar te zijn is........

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Als het gewoon producten en geen diensten zijn, betaal met paypall en haal je geld terug als het toch een scam is.

Ligt natuurlijk ook aan wat je koopt, als je 50.000 aan die mooie tweede hands ferrari wil uitgeven is het misschien toch handiger om bij de verkoper langs te gaan en het zo te regelen dan dat je tnt hem laat bezorgen en betaald met paypall.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:47
furby-killer schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 19:04:
Als het gewoon producten en geen diensten zijn, betaal met paypall en haal je geld terug als het toch een scam is.

Ligt natuurlijk ook aan wat je koopt, als je 50.000 aan die mooie tweede hands ferrari wil uitgeven is het misschien toch handiger om bij de verkoper langs te gaan en het zo te regelen dan dat je tnt hem laat bezorgen en betaald met paypall.
Zijn 20-30 producten de afgelopen 90 dagen met een waarde tussen de 10 en 250 euro. Het product waarover ik het nu heb is ongeveer 400 euro.

Probleem is als je langs gaat dat je geen kopersbescherming hebt, terwijl via Ebay wel hebt. De vraag is alleen tot hoe goed dekt de kopersbescherming.

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:37

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Als je kan betalen via Paypal zie ik geen probleem :)

Asus Zenbook i7 256gb

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik pas de titel iets aan en zet dit topic naar SF.

[ Voor 4% gewijzigd door SmartDoDo op 10-04-2009 20:57 ]

Pagina: 1