Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ondanks google, sapphire's homepage en de FAQ op deze site heb ik geen nieuwere driver kunnen vinden voor mijn HD 3850.
Op de site van Sapphire heb ik wel drivers gevonden voor een HD 3850 1G GDDR3, nu is mijn vraag: kan ik deze driver veilig gebruiken?

Tot nu toe ben ik er namelijk vanuit gegaan dat de drivers die ik download specifiek voor één kaart zijn, zoniet zou iemand me dan ook meteen willen uitleggen wat je wel en niet moet downloaden voor een kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:10

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDR2 op een 3850 is wel erg vreemd. Je kan overigens gewoon elke driver downloaden vanaf de Ati site die er voor jou kaart is.

Settings zijn bepaald via het bios, kloksnelheden enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, op de sapphire site staan 5 verschillende drivers, allemaal voor een andere hoeveelheid MB. Die ene driver voor 1 GB staat GDDR3 achter en ik heb geen idee of die wel werkt voor 'n DDR2.

Magoed, ik had de site van PD2JK al eens geprobeerd en twijfelend weggeklikt. Nu heb ik nog eens gekeken en er staat ergens in de info tussen 6 pagina's tekst in dat de driver o.a. voor HD 3850 series werkt. Ik ga er maar vanuit dat dit in ieder geval geen kwaad kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

PD2JK heeft gelijk.

ATI is tegenwoordig AMD. AMD levert de drivers. De zichzelf respecterende tweaker gaat niet af op de drivers van de graka fabrikant (Sapphire, Asus, enz.), maar de GPU fabrikant.

doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die zal ik onthouden :)

Bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:10

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Graag gedaan. :P

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Pagina: 1