Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• P4uluz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-11 09:57
Afbeeldingslocatie: http://www.belnu.nl/toestel-vergroot/3-groot-LG-KF900-Prada-II.gif

Specs:
Gesprekstijd: 3 uur
Netwerk: Quadband
Frequenties: 850/900/1800/1900
Berichtsoorten: SMS, MMS, E-mail, Instant Messaging
Ringtones: Polyfoon, Realtone/MP3-ringtone
T9 tekstinvoer: Nee
GPS: Nee
Gegevensoverdracht: TV-uitgang (PAL/NTSC), USB 2.0, Bluetooth Stereo (A2DP), WiFi (802.11 b/g)

Software
Multimedia functies: 3GP, AAC, MP3, MP4, WMA, WAV, H.263, H.264, AAC+, eAAC+, AMR-NB
Zakelijke functies: Alarm, Office applicaties, Agenda, WAP 2.0 browser, HTML browser, PDF reader, Documentviewer, Kalender, Klok
Toepassingen: Java MIDP 2.0, WAP 2.0, FM-Radio, G Sensor Spelletjes

Camera
Lens: Schneider-Kreuznach
Camera: 5.0 Megapixel
Resolutie: 2592 x 1944
Video opname: Ja
Flitser: Ja

Geheugen
Intern ROM: 60 MB
Geheugenslot: MicroSD
Maximale grootte geheugenkaart: 8192 MB

Display
Scherm resolutie: 240x400 pixels
Scherm kleuren: 256.000

• P4uluz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-11 09:57
Viel me op dat deze telefoon nog geen topic had. Na lang gekeken te hebben naar de LG Arena, vind ik deze een stuk mooier en heb voor deze gekozen. Weliswaar iets mindere specs, maar je krijgt wat mij betreft een iets zakelijkere en chiquere telefoon voor terug. Ik heb hem in ieder geval besteld!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 23:47
P4uluz schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 16:31:
Viel me op dat deze telefoon nog geen topic had. Na lang gekeken te hebben naar de LG Arena, vind ik deze een stuk mooier en heb voor deze gekozen. Weliswaar iets mindere specs, maar je krijgt wat mij betreft een iets zakelijkere en chiquere telefoon voor terug. Ik heb hem in ieder geval besteld!
Klopt viel mij idd ook op (Ja ik weet had ook zelf een thread kunnen starten :9 )
Ik heb in jan. en in feb. ook gekeken naar het toestel, hij ziet er schitterend uit. En toch vind ik de specs wel redelijk. Echter ben ik afgehaakt nadat ik toch vond i-netten niet echt goed uit de reviews naar voren kwam.
Toch heeft dit toestel toch wel enkele leuke technieken zoals Multi-touch en video opnamen in volgens mij 740 x 480.
Ander minpunt is ook wel de prijs.

Desondanks is het toch wel een leuke foon met een strakke uitstraling!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 14:18

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Ik heb nu de Prada 1 zeg maar, en die is bagger. Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet veel goeds van deze. Is natuurlijk wel een vooroordeel. De helpdesk van LG is ook amateuristisch. Gelukkig mag ik bijna een nieuwe telefoon. Voor mij geen LG meer.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Verwijderd

Weet iemand waar ik andere themes voor dit toestel kan downloaden? Ik ben de witte en zwarte theme nu al zat.

Verwijderd

Is dit niet meer een ladyphone ofzo? Heb em nog niet in reallife gezien hoor, en de specs zien er goed uit...

Verwijderd

M'n vriendin heeft deze telefoon sinds een week of drie. Heb erzelf een beetje mee lopen klooien en moet zeggen dat het een aardig ding is (een echte gsm). Hij reageert redelijk rap, heldere interface, grote knoppen en een degelijk toetsenbord.
Het internet gedeelte is alleen bagger. Hier reageert hij ineens erg sloom, het laden van een pagina duurt erg lang ook met 3g en zelfs wifi. Daarnaast geeft hij constant de pagina superklein weer - op 50 % - betekent dus dat je bij iedere nieuwe pagina weer opniew zoom moet instellen!?. Ik heb lopen zoeken in de instellingen maar heb de standaard weergave van de pagina's niet goed kunnen krijgen.
Iemand een tip?
Pagina: 1