Red Alert 2 screenshots, tegen 6 brutal enemys

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-10 09:47

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
we spelen op school dagelijks via netwerk RA2, als we nix te doen hebben. dat overigens vaak gebeurd zodat we vandaag weer ff een filmpje gingen kijken met de projector, de docent was er toch niet :).

maareh hieronder heb ik screenshots van de einde van het level tegen 6 brutal enemys ennuh nu denk je die tijd die klopt niet hardstikke fake, gewoon ff gephotoshopt. nou d8 het niet gewoon aan laten staan en dan de volgende dag ff kijken. btw die van 99 uur is vanaf donderdag bezig geweest tot maandag ofzo :).
Afbeeldingslocatie: http://fp.geocities.com/linktolink2000/got/Ra2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fp.geocities.com/linktolink2000/got/Ra2-1.jpg

btw de laatste had ik makkie bovenaan kunnuh staan maarja je moet naar huis toe en mijn pc liep vast, kreeg error ofzo :(.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:43

Flexx

This side up

computer tegenstanders zijn nix, probeer dit maar es met allemaal human players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig zeg, wil je nu een medaille of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste jongeman,
Of je hebt het wel gefotosoept of je hebt skirmish gespeeld met de 1.04 versie van RA2 waarbij de compiter tegenstanders ook tegen elkaar gaan. Als je niets doet dan ben je echt al na een paar uur dood want de tegenstander blijft goedkoop heavy shit bouwen en je bouwt dan zelf niets. Bovendien is het gewoon onmogelijk om van meer dan 4 brutals te winnen als ze allemaal op jou gaan : ik kan zelf net 3 brutals aan en ik heb maar wat lang geoefend voor ik de juiste tactiek had waarop ik hun aanvallen kon afslaan.

Mocht ik het helemaal mis hebben dan kom ik graag een keertje langs om het te zien, want ik geloof er geen fluit/hout/zak/sakkepit/kont van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mag ik het horen Netrab :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-10 09:47

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
owkee moest wel ff erbij vermelden dat dit het standaard map met water waarbij je jezef dermate van bruggen kunt opblazen alleen maar luchtverdeging hoeft te plaatsen en vervolgens ga jij aanvallen met boten. :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ghehehehe, zo kan iedereen het... maarja.. niet iedereen laat z'n computer aanstaan om 'm useless 99 uur te laten RA2'en :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Op dinsdag 27 februari 2001 19:46 schreef Netrab het volgende:
Beste jongeman,
Of je hebt het wel gefotosoept of je hebt skirmish gespeeld met de 1.04 versie van RA2 waarbij de compiter tegenstanders ook tegen elkaar gaan. Als je niets doet dan ben je echt al na een paar uur dood want de tegenstander blijft goedkoop heavy shit bouwen en je bouwt dan zelf niets. Bovendien is het gewoon onmogelijk om van meer dan 4 brutals te winnen als ze allemaal op jou gaan : ik kan zelf net 3 brutals aan en ik heb maar wat lang geoefend voor ik de juiste tactiek had waarop ik hun aanvallen kon afslaan.

Mocht ik het helemaal mis hebben dan kom ik graag een keertje langs om het te zien, want ik geloof er geen fluit/hout/zak/sakkepit/kont van.
ZWAK! 3 brutal comps??? Kom op zeg... bij comp players hoef je alleen maar je verdediging op een bepaald punt te zetten en dan lopen die lui er zelf wel in...

6 brutals is een makkie...

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 23:21 schreef lak2k het volgende:

[..]

ZWAK! 3 brutal comps??? Kom op zeg... bij comp players hoef je alleen maar je verdediging op een bepaald punt te zetten en dan lopen die lui er zelf wel in...

6 brutals is een makkie...
Hallo dit is C&C deel 1 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 Brutal Enemies in RA 2 is inderdaad niet zo moeilijk. Op een bepaald moment is het geld op, en dat worden er alleenmaar infanterie aangemaakt door de AI. Vooral als je Allied bent is het makkelijk, je maakt 4 cruisers en je bent met 10 minuutjes klaar.

Probeer maar eens 6 Brutal enemies op de hoogste moeilijkheidsgraad in Tiberian Sun. Dan piep je wel anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

tegen de comp = alles makkelijk... met mass attacks win je altijd... als je maar zorgt dat je bv met 15 Kirovs of 16 airplanes de construction yard kaduuk maakt... daarna kan je gewoon relaxed de rest lopen mollen.... geen zak aan... :Z

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb persoonlijk een gruwelijke hekel aan tankrushes. Ik vindt het leuker om een basis op te bouwen en met tactisch inzicht te winnen, dan zoveel mogelijk warfactories maken, en zoveel mogelijk tanks maken, en dan zo veel mogelijk tanks op een basis afsturen.

Wat is daar de lol nu van. Dat is geen spel meer, is alleen maar saai winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxrebo
  • Laatst online: 10-10 15:10

maxrebo

Op woensdag 28 februari 2001 11:27 schreef Gordijnstok het volgende:
Vooral als je Allied bent is het makkelijk, je maakt 4 cruisers en je bent met 10 minuutjes klaar.
In RA2 zitten geen cruisers hoor, dat was in RA1 :)
In RA2 heb je Aircraft carriers. Zijn ook wel effectief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen hard is het hardstikke makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
Geld jatten van de computer is bruut! Die gasten zijn zo dom als het achtereind van een koe! Als je in het begin met een spy geld jat krijg je 40.000 piek en dat bij elke computerspeler doen, heb je 160.000 piek. Dan win je zo. Gewoon met een karretje met een spy rijden op een punt waar bijna niks staat en geen honden, spy eruit laten en de basis in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

wat opzich ook wel een leuke tactic is, is om te zorgen dat de comp totaal geen geld meer kan krijgen (bijvoorbeeld op eilanden bruggen kapot schieten)... :)

kwam erachter dat als al het ore aan zijn kant op is en je al zijn harvesters molt, hij automatisch weer een klein beetje geld krijgt voor t maken van een nieuwe harvester of automatisch weer een nieuwe harvester krijgt... vaag hur... en als dat ook zo bedoelt is door de peoples bij westwood dan Afbeeldingslocatie: http://arcoheuvelman.dhs.org/phpBB/images/smiles/cwm8.gif ik erop... >:)

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lak2k, je bent een vuile opschepper, maar je kotsende smiley is wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-10 07:44

Bloodclot

Jawier!

is er niet zo'n smiley die over een andere smiley heen kotst. zou ook vet wezen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

Op donderdag 01 maart 2001 22:23 schreef ShaiHulud het volgende:
lak2k, je bent een vuile opschepper, maar je kotsende smiley is wel cool
LAK staat niet voor niets voor Luie Arrogante Klootzak >:)

Afbeeldingslocatie: http://arcoheuvelman.dhs.org/phpBB/images/smiles/045.gif

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 10:50

^^0nMe

Got Babana's?

Haha, tegen 6 brutals ga je dus echt wel dood. Bv in arctic circle, toen begon ik op zo'n klein eilandje, had ik de beide bruggen gesloopt. Na een tijdje is het geld op, en zoveel airdefence kan je toch niet maken. Die computers komen steeds met blackeagles(met een beetje ongeluk zoals ik een paar keer, waren er 3 koreanen) Dat valt niet te verdedigen. En het smerigste is nog wel als je ergens anders begint. Ze komen dan met 20 spionnen op je af, letterlijk !! En ze lijken ook sneaky, ze vallen meestal met zijn 3en tegelijk aan, tegen zoveel leger kan je niet op.
Van drie brutals win ik nog wel, die vallen nog net dood te rushen oa. Normaal met tactiek afmaken lukt ook nog wel, maar 6 is wel errug wreed.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat jullie het zo bijzonder vinden als je 6 brutal enemy's kan verslaan.
Ik heb er 7(dus nog een erbij) verslagen in 2 uur en 42 minuten. Echt moeilijk is het niet hoor. Het level was arctic circle. Het gaat er niet om hoe je wint, als je maar wint!Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/r.stolten/screenshot.bmp
EN NIET ZEUREN OVER PHOTOSHOP! DIT IS ECHT.(sorry dat ik schreeuw:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*GAAAAAAAAAAAAAAAP* :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Pagina: 1