Toon posts:

Nvidia Geforce GT 120 beeldscherm fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, Tweakers

Een maand geleden heb ik een nieuw computer gekocht (zie specs beneden)
Het bevalt me prima etc.. maar als ik counter-strike speel of een ander spel dan krijg ik soms de volgende melding.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/49c1037e8b587/49c1037e88e7d-Naamloos.jpg

Dit is echt super irritant als ik midden in het spel zit. Dan gaat me beeld op zwart en komt dan terug met die melding..

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Wat ik heb geprobeerd
- Driver update
- Driver verwijderd en opnieuw erop gepleurd
- Op google gezocht maar niets wijzer van geworden
- Ook hier gezocht maar geen oplossingen

Wat precies de probleem is dat mijn beeld tijdens het spelen op zwart gaat en ik dan alt+tab moet doen om naar bureaublad te gaan en zo 't spel te sluiten. Dit gebeurt elke keer als ik een spel speel maar niet echt regelmatig.

Ik ben ook niet veel wijzer geworden over de topics hier op GoT
En het gebeurd alleen tijdens het gamen. Ik wil wel naar XP gaan maar heb geen cd ervoor.

Voor meer info kan je dat hier vragen.

Specs
Fabrikant: Acer
Model: Aspire X3200
Processor: AMD Phenom 9150e Quad-Core Processor(4cpu's) 1.80 Ghz
Ram: 4,00 GB
Type pc: 32-bits
Videokaart: Nvidia Geforce GT 120 - 1gb ram

Verwijderd

Wat wordt de temp van de videokaart max? En de temp van de andere onderdelen?
Videokaart al eens gestresst met iets anders dan een game, bijvoorbeeld ATiTool of Furmark. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe ik de temperatuur kan achterhalen en ik weet niet wat je bedoeld met gestresst/ATiTools

/edit: hier ook de foutmelding

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/49c251e51ec4e/49c251e50b7b9-Naamloos.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2009 15:57 ]

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-05 20:55
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 15:54:
Ik weet niet hoe ik de temperatuur kan achterhalen en ik weet niet wat je bedoeld met gestresst/ATiTools

/edit: hier ook de foutmelding

[afbeelding]
voor temperaturen kan je ati tool gebruiken is een programma, of everest of wat dan ook. zijn er zoveel van kies maar uit. met ati tool kan je ook gelijk je graka benchen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door stftweaker op 10-04-2009 16:01 ]

How are you doing?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:45

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Als ik zoek op AtItools kom ik hierop uit:
http://www.techpowerup.com/atitool/

Hier kan je o.a mee stresstesten en kijken naar de stabiliteit.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Voor de temperatuur van de videokaart kun je GPU-z gebruiken en voor de temperatuur van de CPU CoreTemp.
Als je ATiTool hebt gedownload kun je een scan for artifacs doen hier zie je een kubus verschijnen. Er mogen geen gele stippen in de kubus komen want dat zijn artifacs. Je kunt tijdens het stressen van de videokaart met ATiTool GPU-z gebruiken om de temperatuur van de videokaart te meten.
Pagina: 1