Belgacom verliest rechtszaak: typo

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views

• fpepping
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03-2025
Belgacom heeft een rechtszaak verloren van Telenet. De Belgische telecomgigant wilde via de rechtbank afdwingen dat de overname van Interkabel door Telenet ongedaan gemaakt werd. Belgacom gaat tegen de beslissing in beroep.

Belgacom vroeg de rechter om vernietiging van het overname-akkoord tussen de kabelbedrijven Interkabel en Telenet. De telecomaanbieder stelde dat er voor de overname van Interkabel een open verkoopprocedure had moeten plaatsvinden. De rechtbak rechtbank van eerste aanleg in Antwerpen verwierp deze claim echter omdat Belgacom geen belang bij een dergelijke procedure zou hebben.

De Belgische provider gaat in beroep tegen de uitspraak en deze beroepsprocedure kan nog wel anderhalf tot twee jaar duren. Telenet wist Interkabel halverwege vorig jaar, na maanden touwtrekken met Belgacom, in te lijven. Hierdoor verwierf Telenet een monopoliepositie op de Belgische kabelmarkt. Belgacom voerde al diverse rechtszaken om de acquisitie te blokkeren, maar heeft daarin nog geen succes kunnen boeken.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik had het al gemeld in het centrale topic wat aanwezig is speciaal voor dit soort typo's: asfaloth_arwen in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." ;)

[ Voor 24% gewijzigd door asfaloth_arwen op 10-04-2009 14:38 ]

Specs

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:23

Zerora

Ik Henk 'm!

Post maar hier:
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 31

;)

Ik ben overigens dan wel geen moderator om je hierop te wijzen, maar daar dat topic is wel voor bedoeld voor kleine schrijffouten.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 31 dusch, en toch bedankt voor het meedenken :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.