Toon posts:

Waar nu nog PII 266 Processoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een systeempie in elkaar aan het kloten maar ik heb nog een processor nodig waar kan ik een PII 266MHZ komen, over internet (niet per se).

Bedankt.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 12:21

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als dat systeempje geschikt kunt maken voor een Celeron (ouwe plank heeft een BIOS update nodig), dan zou ik er een Celeron in stoppen.

Dit topic staat trouwens in het verkeerde forum.

Verwijderd

oostblok denk ik

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 09:16
/me kan waarschijnlijk nog wel aan een pII-266 komen. intel heeft er nog zat, ligt hier namelijk nog een behoorlijke stapel ter vervanging. en die zijn vorige week binnengekomen. :) heb alleen nog geen idee hoeveel zo'n geval nog moet kosten, zal nog wel tegenvallen.

waarom wil eigenlijk per sé een PII-266?? ik neem aan dat je een LX bord hebt? de meeste kunnen ook wel een celeron aan na bios update. :)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Verwijderd

FIC heeft borden, o.a. de VL-601 waarvoor ze geen bios updates maken, ik heb een cel400 met zon slotconvertor geprobeerd, dit werkte niet. Liep vast bij het boten. Is iemand dit wel gelukt?

Verwijderd

cheapo, die koop je toch niet... zet geen joden in de zeik. uh joden aan de dijk... uh.. ach je vat hem wel...

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 09:16
/me hebt ff nagevraagd en heb er nog wel één over. prijs was nog niet helemaal duidelijk ;) (dingen waren bedoelt als reparatie cpu). <- die dingen hebben we op school samen met een P2L97 en een matrox g100 productiva :r /me moet eigenlijk ff pc slopen, dan krijg ik er een met een celery466 en een v3400 (is ook niet alles, maar dan win ik wel met q2 :P <- beter draait toch niet :(

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Pagina: 1