Toon posts:

cassetteplayer ombouwen tot line in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

We hebben in de keuken van ons studentenhuis een simpel stereo-torentje staan (Shark XL 530).
Zo'n oud geval met een cassetteplayer er op en een cdplayer, maar geen line-in.
Ik vroeg me af of het mogelijk is om de cassetteplayer om te bouwen tot line-in?
Er gaat toch een signaal uiteindelijk naar de versterker in dat torentje, kan ik die draadjes gewoon
aansluiten op een female minijack ofzo?

Grtz,
Keesch

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 16:54
vroeger had ik een cassetbandje waaraan een kabeltje zat met een 3,5 jack plugje. Die kon je in de casset player stoppen en je cd speler op aansluiten.

is vast nog wel te krijgen bij mediamarkt.. of euro shop..

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:09
Probeer www.circuitsonline.net eens. Hier hebben ze vast antwoord.

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
In een ver verleden heb ik weleens een cdspeler aangesloten op de leeskop van een cassettespeler. Het geluid was tamelijk hard ;) Maar als ik de cdspeler op zijn zachts zette was er toch naar te luisteren. :)

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:15
Sendy schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:14:
In een ver verleden heb ik weleens een cdspeler aangesloten op de leeskop van een cassettespeler. Het geluid was tamelijk hard ;) Maar als ik de cdspeler op zijn zachts zette was er toch naar te luisteren. :)
dat kan, maar je sluit hem dan aan op de versterker van de cassettespeler, je moet dan even de versterker zoeken en het geluidskabeltje aansluiten voor de versterker.
Pagina: 1