Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows XP 64 bit < Windows Vista 64 bit

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu XP 64 bit, maar veel errors BSOD's concerning met drivers; is vista 64 bits een improvement? Wat raad jij me aan? Heb 4 gigs geheugen, 1066 mhz AMD Phenom II 940.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:24
Vista x64 heeft een stuk minder last van driver problemen inderdaad. Welke drivers veroorzaken je problemen? Weet je zeker dat je problemen komen door de drivers? Anders is het natuurlijk zonde van het geld om Vista x64 aan te schaffen, als je de problemen er niet mee verhelpt :)

Specs

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:22

Pierre

Van nature lui!

Ik draai ook al een poos XP x64 maar heb geen enkel driver probleem hoor, voor mij geen Vista. Alles draait bij mij normaal en gewoon goed en zeker stabiel.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
lijkt mij wel handig om te vertellen om welke drivers deze BSOD's gaan

http://specs.tweak.to/15535

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als dit bedoeld is als aanvulling op [XP 64] BSOD - DCOM Error 10016 of iets anders?* kan ik er maar één ding van zeggen:

Wil je het Windows Clients - Beleid nog eens doorlezen?

Met je huidige topicstart van welgeteld twee regels laat je het aan ons over om de rest van jouw problemen maar bij elkaar te gaan zoeken om kaas te maken van wat je nou eigenlijk bedoelt.
Met een beetje gezond verstand lijkt het mij wel duidelijk dat die vlieger niet helemaal op gaat, toch?

Zou je de moeite willen nemen om een behoorlijke topicstart met daarin een duidelijke uiteenzetteing van je vraagstuk te willen maken?

Graag :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.