Toon posts:

Melox pinnetjes hoe doe je er de kabeltjes in?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen faluw benul hoe die kabels erin te krijgen, om er gewoon een kabeltje bij te steken, het lukt me niet en weet niet hoe het moet enig hulp iemand?

Verwijderd

Het is Molex btw. Als je ze in de winkel koopt, nieuw heb je van die pinnetjes waar je ze in kan drukken en dan gewoon vastknijpen.

Verwijderd

Topicstarter
sorry ;)
ik moet dus gewoon nieuwe pinnetjes kopen (en dit kan in zowat elke electrozaak) en dan 2 kabeltjes erin en dichtknijpen?

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

of je soldeert ze natuurlijk ffies ( gratis >:)).
geen probleem uiteraard, bovenstaande kan ook ;)

JayGTeam (213177)

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 10:57
zucht.... wat is de volgende vraag?

"ik krijg mijn floppy er niet in, moet ik soms eerst op een knop drukken?"

je beweert serieus dat het je niet lukt om twee kabeltjes aan elkaar te knopen?

Verwijderd

Topicstarter
nee jonge,
gewoon je hebt die connector hoe steek ik nu bij 1 van die kabeltjes er nog ene bij, solderen zou gaan denk ek en ja met tape kun je ook proberen maa rik wil ze in dat pinnetje zitten hebben en ik denk dat ik dan dus een nieuw pinnetje moet kopen de 2 kabeltjes erin en doeknijpen en klaar is kees

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 10:57
Op dinsdag 27 februari 2001 18:07 schreef Mallo het volgende:
nee jonge,
gewoon je hebt die connector hoe steek ik nu bij 1 van die kabeltjes er nog ene bij, solderen zou gaan denk ek en ja met tape kun je ook proberen maa rik wil ze in dat pinnetje zitten hebben en ik denk dat ik dan dus een nieuw pinnetje moet kopen de 2 kabeltjes erin en doeknijpen en klaar is kees
waarom wil je ze in het pinnetje hebben dan? dat maakt echt niet uit.
Pagina: 1