Op mijn nieuwe laptop wil sinds een paar dagen windows media player 11 niet opstarten. Waarom weet ik niet, want het geeft geen foutmelding of melding in het logboek. Via google heb ik bepaalde acties kunnen vinden om een reinstall van wmp te forceren (registerkeys verwijderen, of een paar bestanden weggooien in de wmp map), maar geen van deze werkt.
Wanneer ik van microsoft windows media player download, en deze probeer te openen, klaagt deze dat de geïnstalleerde versie van wmp hoger is dan de gedownloade versie.
Ik heb ook al geprobeerd sfc uit te voeren, maar dit werkte ook niet.
Weet iemand hier nog een manier om windows media player te herstellen? Zonder terug te gaan naar een backup. Ik neem aan dat iedereen begrijpt dat backups herstellen geen pretje is als je net een aantal dagen hebt besteed aan het instellen van je systeem
Wanneer ik van microsoft windows media player download, en deze probeer te openen, klaagt deze dat de geïnstalleerde versie van wmp hoger is dan de gedownloade versie.
Ik heb ook al geprobeerd sfc uit te voeren, maar dit werkte ook niet.
Weet iemand hier nog een manier om windows media player te herstellen? Zonder terug te gaan naar een backup. Ik neem aan dat iedereen begrijpt dat backups herstellen geen pretje is als je net een aantal dagen hebt besteed aan het instellen van je systeem
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;