Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wmp11 in vista start niet op

Pagina: 1
Acties:

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Op mijn nieuwe laptop wil sinds een paar dagen windows media player 11 niet opstarten. Waarom weet ik niet, want het geeft geen foutmelding of melding in het logboek. Via google heb ik bepaalde acties kunnen vinden om een reinstall van wmp te forceren (registerkeys verwijderen, of een paar bestanden weggooien in de wmp map), maar geen van deze werkt.

Wanneer ik van microsoft windows media player download, en deze probeer te openen, klaagt deze dat de geïnstalleerde versie van wmp hoger is dan de gedownloade versie.

Ik heb ook al geprobeerd sfc uit te voeren, maar dit werkte ook niet.

Weet iemand hier nog een manier om windows media player te herstellen? Zonder terug te gaan naar een backup. Ik neem aan dat iedereen begrijpt dat backups herstellen geen pretje is als je net een aantal dagen hebt besteed aan het instellen van je systeem :)

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heb je WMP al eens verwijderd via je configuratiescherm en daarna opnieuw geprobeerd te installeren?

Start WMP wel in de veilige modus op?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:06

ManiacsHouse

Scheisse!

Kijk eens, als je wmp hebt gestart of hij wel in je Taskmanager staat (ctrl+alt+del ;) ). Dan staat er ergens een proces wmplayer.exe (zo ff uit mijn hoofd).

Start je de wmp eerst op en kies je dan een mp3? Of dubbelklik je een mp3 en dan start wmp op?

Sinds hoeveel dagen? Kijk eens of je een systeemherstel kunt vinden van rond die tijd, mogelijk heb je iets geinstalleerd dat wmp de nek om draait.

Ik heb ook regelmatig problemen dattie wel start maar blijft hangen. Of dat ik hem afsluit en de muziek gewoon blijft spelen. In de Taskmanager staat er dan doodleuk nog een proces te draaien maar de interface is gewoon foetsie. Nog verder niet onderzocht waar het aan ligt, gebruik toch meestal Winamp voor muziek etc.

[ Voor 25% gewijzigd door ManiacsHouse op 10-04-2009 01:38 ]

• link0007
  • Niet online
hij start helemaal niet op, geen enkel proces ervan...

Het gekke is dat windows media center het wel perfect doet? :S

@wiethoofd: grapjas, wmp kan je in vista niet oninstalleren via het configuratiescherm (microsoft logica :') )... wmp in veilige modus opstarten werkt ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door link0007 op 10-04-2009 01:59 ]

Verwijderd

Misschien heb je hier wat aan ?

http://zachd.com/pss/pss.html

• link0007
  • Niet online
nee, doet ook allemaal niks..

Is er een errorlog voor windows media player te vinden ergens? Misschien dat ik daar iets in zie?

Pagina: 1