Sinds vandaag ben ik MCSA gecertificeerd en dat voelt wel even wat leuker aan
maar wat moet ik nu doen? Ik wil best verder leren voor MCSE, maar mijn MCSA is gebaseerd op XP en Server 2003. En aangezien Vista, server 2008 en Windows 7 op de loer liggen, in hoeverre is het nog reeel deze extra modules te halen?
Ook werd me verteld dat MCSE 7 modules zijn. MCSA zijn er 4. Maar nu hoor ik weer van iemand anders dat ik er nog 4 moet doen om in aanmerking te komen voor MCSE. Waarom niet gewoon drie?
De volgende modules heb ik gedaan: 270 - 290 - 291 - 299
Iemand enig idee welke ik er nog bij moet doen? Mijn bedrijf (een hogeschool) draait nog volledig op XP en server 2003, dus echt nutteloos is het niet. Maar de planning om over te gaan op server 2008 en W7 liggen er al.
Ook werd me verteld dat MCSE 7 modules zijn. MCSA zijn er 4. Maar nu hoor ik weer van iemand anders dat ik er nog 4 moet doen om in aanmerking te komen voor MCSE. Waarom niet gewoon drie?
De volgende modules heb ik gedaan: 270 - 290 - 291 - 299
Iemand enig idee welke ik er nog bij moet doen? Mijn bedrijf (een hogeschool) draait nog volledig op XP en server 2003, dus echt nutteloos is het niet. Maar de planning om over te gaan op server 2008 en W7 liggen er al.