Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850
http://www.google.nl/sear...gle+zoeken&meta=&aq=f&oq=
1e hit. Vsync dus.
edit: specs zijn meer dan alleen cpu/ram/video. Bijvoorbeeld ook welk os en uitvoering (32/64bit) je draait.
1e hit. Vsync dus.
edit: specs zijn meer dan alleen cpu/ram/video. Bijvoorbeeld ook welk os en uitvoering (32/64bit) je draait.
[ Voor 39% gewijzigd door spone op 09-04-2009 23:18 ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Framerate is niet zo hoog, maar als ik hem op zijn laagst in stel loopt hij helemaal soepel maar heb ik nog steeds mouse lag.
Specs
AMD X2 5400+
2GB Corsair geheugen
ATI Radeon X1950GT
Specs
AMD X2 5400+
2GB Corsair geheugen
ATI Radeon X1950GT
Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850
Wat voor muis? Heb je de drivers geinstalleerd?
doesd00 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 23:12:
Framerate is niet zo hoog, maar als ik hem op zijn laagst in stel loopt hij helemaal soepel maar heb ik nog steeds mouse lag.
Specs
AMD X2 5400+
2GB Corsair geheugen
ATI Radeon X1950GT
Sorry dat ik dit topic afkap, maar je loopt hier inmiddels al wat langer rond op GoT. Lang genoeg om te weten dat dit niet de manier is om een topic te starten.
Ten eerste post je in het verkeerde forum (dit soort topics horen in Spielerij - Problemen & Vragen) en ten tweede ontbreekt er allerlei info waar anderen zoals je ziet naar gaan vragen of suggesties doen die je zelf ook eenvoudig kunt vinden.
Probeer het gerust opnieuw in eerder genoemde forum, maar kijk dan wel even naar Het algemeen beleid #quickstart en SPV FAQ om een idee te krijgen hoe een topicstart eruit moet zien. Zo moeilijk is het niet en met een betere topicstart kunnen anderen je over het algemeen ook beter helpen
.
Ten eerste post je in het verkeerde forum (dit soort topics horen in Spielerij - Problemen & Vragen) en ten tweede ontbreekt er allerlei info waar anderen zoals je ziet naar gaan vragen of suggesties doen die je zelf ook eenvoudig kunt vinden.
Probeer het gerust opnieuw in eerder genoemde forum, maar kijk dan wel even naar Het algemeen beleid #quickstart en SPV FAQ om een idee te krijgen hoe een topicstart eruit moet zien. Zo moeilijk is het niet en met een betere topicstart kunnen anderen je over het algemeen ook beter helpen
And I'm the only one and I walk alone.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()