Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Graag zou ik enkele certificaten van Windows of MAC OSX willen halen.
Is er zoiets als een avondcursus voor dit soort dingen?

MCSA of MCSE wordt binnenkort aangeboden op mijn school die ik zeker ga halen. Momenteel heb ik een stage van een halfjaar waarbij ik graag nog een avondcursus of etc wil doen.

Danku

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2009 22:19 ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat had je zelf zoal al gevonden?

Er zijn diverse aanbieder namelijk die dit bieden,

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:11
Als je op "mcsa avond" of "mcse avond" google, hou je een paar duizend hits over. Daar moet toch wel iets nuttigs tussen zitten?

Verwijderd

Topicstarter
Robkazoe schreef op donderdag 09 april 2009 @ 22:02:
Als je op "mcsa avond" of "mcse avond" google, hou je een paar duizend hits over. Daar moet toch wel iets nuttigs tussen zitten?
MCSA of MCSE wordt binnenkort aangeboden op mijn school die ik zeker ga halen. Momenteel heb ik een stage van een halfjaar waarbij ik graag nog een avondcursus of etc wil doen.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:18
Je geeft zo weinig informatie dat er bijna geen zinnig antwoord te geven valt.

Wat heb je al gevonden? Wat moet de cursus afdekken en heb je daar al bepaalde cursussen bij gevonden? Waarom wil je een avondcursus doen? Wat zijn de randvoorwaarden?

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:15

Qwerty-273

Meukposter

Buiten het bekende MCSA, MCSE, MCP certificaten van Microsoft kan je eventueel ook kijken (aangezien je aangaf dat je ook wat met Mac OS X zou willen doen) naar de certificering van Apple.
http://training.apple.com/certification/
ACSP, ACTC en ACSA dus als je kijkt naar Mac OS X. Volgens mij kan je die alle drie via Prometric afleggen als ik me niet vergis.

Alleen moet je er wel rekening mee houden dat in het bedrijfsleven er behoorlijk veel meer Microsft wordt gebruikt dan Apple. Maar het kan je juist wel die extra punten geven als men tevens een gedeelte Apple heeft staan.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Daar hebben in WOS een heel topic over (MCSA,MSCE,MCTS,MCTIP zijn de onderwerpen. (Microsoft Ervaringen en Discussies)

Ook is er een topic over Cisco certificaten ([Cisco]Certificaten, ervaringen & discussies), Cisco is meer netwerken gericht

Daarnaast heb je ook nog certificeringen op de volgende gebieden:
Security: IT Security Certificeringen
Storage: SNIA Certification (merk-onafhankelijke storage certificering) SNIA Storage Networking Certification Program (SNCP)

Vooral als je, jezelf op Apple wilt certificeren is een Unix certificering, zoals LPI ook wel handig, omdat je daar toch veel overeenkomsten in zult zien, omdat Apple heel dicht tegen Unix aan zit.

Daarnaast heb je ook nog wat CompTIA certificeringen op bijvoorbeeld hardware gebied.

In de IT is dit natuurlijk maar een kleine greep uit de beschikbare certificeringen.

[ Voor 96% gewijzigd door Turdie op 21-04-2009 20:55 ]

Pagina: 1