Toon posts:

PIII 450 clocken ??

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn PIII 450 op asus p2bf overclocken nu heb ik al het mb op 112 mhz lopen maar ik wil nog meer. Kan ik op een of andere manier de processor nog clocken ? Of iets anders ?? ps koeling is geen probleem ik heb een server kast met 13 actieve koelers. Graag HULP !

• Fox|IA
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-11-2022

Fox|IA

Official Bastard

Wat is nou eigenlijk precies je probleem. Kun je de bus-speed niet gewoon op 117 of hoger zetten?
(Kun je wel beter je PCI devider (of hoe dat ding ook mag heten) op 1/4 zetten.)

Verwijderd

Topicstarter
nee hoger gaat niet... dan doet hij helemaal niets meer. Maar ik las dat iemand hier een PIII 450 op 600 had lopen. Nu zou ik graag willen weten HOE ???!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Welke serie is je processor? Als het een SL35D is, is de kans groot dat je hem kunt overklokken

Verwijderd

Topicstarter
dat zal wel niet want alleen processor clocken heb ik al geprobeerd. Dat type was zeker de eerste...?? want ik heb ook een PII 400 en die kan ook nie.

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 01:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Ik denk dat je een andere mammaplank nodig hebt om hoger te komen. En jouw processor moet er natuurlijk wel eentje zijn die hoger kan. De Costa Rica chips schijnen het best overklokbaar. Mijn cpu is er zo een maar komt op een Asus P3B-F niet hoger dan 558,
124 MHz FSB de volgende stap is 133 en dat haalt de mijne niet.

Leuke lamp, overigens !!

• Mini-me
  • Niet online
Kijk even welke week het is en waar hij vandaan komt (plek=eerste letter, week= tweede+derde cijfers).
Mijn SL35D (week 37 Filippijnen) op een Asus P3B-F mobo draait stabiel op 558 (fsb 124) met retail cooler. Ik heb de 600 nog niet geprobeerd omdat ik bang ben dat mijn Asus V3800 TVR het niet houdt :( :( :(

• botoo
  • Laatst online: 09-09 19:36

botoo

💀 too old to die young

Nosferatu, dat van die 450@600 op een P2B-F was ik (ook) ik moet nu de deur uit (ff naar Egmond 1/2 marathon lopen) maar ik zal de gegevens er bij zoeken dan post ik dat vanavond.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• botoo
  • Laatst online: 09-09 19:36

botoo

💀 too old to die young

ok, ben ik weer.

FS3 jumper 2&3
FS2 jumper 1&2
FS1 jumper 1&2
FS0 jumper 1&2

zo draait je cpu op 133MHz en je pci op 33.3MHz
het gaat niet met alle 450ers kwestie van
mazzel hebben welke batch je hebt

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik draai met mijn PIII-450 op 630mHz

Ik gebruik wel een Asus P3B-F en een Alpha cooler (ps. ik heb hem op 2.05 v staan)

Greetinx [eNeRGy]

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Wat wilt u nou precies??? Het lijkt mij dat je proc het gewoon verder niet aankan. Miswschien moet je een koeler (dus een CPUkoeler ja niet alleen fannetjes in de kast) erop zetten die beter ist.
En hoe bedoel je älleen de proscessor overklokken?? Je doet dat toch door de busspeed te verhogen of ben ik nou dom?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Pagina: 1