Twee of drie weken terug heb ik mijn nieuwe auto opgehaald. Die zou afgeleverd worden inclusief waxyol behandeling. Nu belde de garagehouder vorige week of ik het pasje had waar het nummer op stond van die behandeling, en dat zou ergens in mijn auto zitten. Toen hij belde was ik op vakantie en kon niet kijken, maar nu ik weer thuis ben heb ik de hele auto overhoop gehaald. Het pasje is nergens te vinden.
Ik ga uit van een eerlijke garagehouder (immers, waarom zouden ze zo'n behandeling niet uitvoeren als ik daarom vraag?) maar ik vraag me toch af hoe ik zelf kan zien of zo'n behandeling uitgevoerd is? Ik ga er nu van uit dat hij het pasje vergeten aan me te geven is, maar ik wil zelf ook even op onderzoek uit.
Iemand een idee?
Ik ga uit van een eerlijke garagehouder (immers, waarom zouden ze zo'n behandeling niet uitvoeren als ik daarom vraag?) maar ik vraag me toch af hoe ik zelf kan zien of zo'n behandeling uitgevoerd is? Ik ga er nu van uit dat hij het pasje vergeten aan me te geven is, maar ik wil zelf ook even op onderzoek uit.
Iemand een idee?
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke