Toon posts:

2 dehands spel online?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.Hallo,

Is het mogelijk dat ik met een 2dehands world at war spel online kan spelen?

De vorige eigenaar heeft ook online gespeeld, maar kan ik dat dan ook nog wel op mijn pc met die cdrom van hem?'

Het is uiteraart een echte cd-rom, geen kopie?

Ik hoop dat iemand me kan helpen voor ik een miskoop doe. Alvast bedankt!

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat niet om de CD, maar om de cdkey. Stel dat hij die gewoon die key nog heeft, dan kan hij ook spelen icm een iso. Volgens mij kan er maar 1 iemand per cdkey online.

Als hij niet meer online speelt, dan zou je volgens mij best online kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Plus het feit kan zijn dat hij op PunkBuster (het anticheat programma van CoD spellen) gebanned is, dat wil betekenen dat je dan geen secured servers op kan.
Ik zou in elk geval eerst iets regelen om te kijken of het spel wel werkt icm PunkBuster.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:27
En vergeet niet in hoe je het koopt, koop je daadwerkelijk het doosje en boekje oid met cd key erop; of koop je het online onder het mom van je krijgt CD key toegestuurd? In laatste geval wil het nog wel eens dat je CD key krijgt toegestuurd zodat je happy bent, kunt spelen en tijd tot reclaim money op bijv. paypal verstrijkt en je vervolgens ineens een melding krijgt dat het niet meer werkt omdat de key terug geclaimed is.