Voor m'n dual screen zou het handig zijn dat net zoals bij NVIDIA supported kaarten dat als ik application op andere screens kan toewijzen, zodat wanneer ik een applicatie opstart deze gelijk naar het ingestelde scherm gaat.. iemand weet een alternatief voor zoiets voor een ATI kaart?
Hoe doe je dat dan?
Deze optie zie ik alleen bij programma's zelf. Anders moet ik het primaire scherm veranderen.
Dat kan bij Ultramon.
Dat programma installeren, en dan bij de eigenschappen van je icoontje kun je selecteren op welk scherm hij moet spawnen
Dat programma installeren, en dan bij de eigenschappen van je icoontje kun je selecteren op welk scherm hij moet spawnen
Als je gewoon de applicatie in scherm waar je volgende keer wil laten openen sluit, dan opent hij volgende keer hij daar gewoon.Moning2 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:11:
Hoe doe je dat dan?Deze optie zie ik alleen bij programma's zelf. Anders moet ik het primaire scherm veranderen.
@Up:
Ik heb altijd al Ultramon gehad, zie echter geen optie dat hij bijv. firefox altijd start op secundaire scherm?
Volgende keer goed kijken dan...
Rightclick -> Properties -> UltraMon - Windows -> Use custom settings -> Show 'Maximized' on 'Secundary Monitor'.
Voila.
Rightclick -> Properties -> UltraMon - Windows -> Use custom settings -> Show 'Maximized' on 'Secundary Monitor'.
Voila.
dat kan niet bij plain exe's... alleen shortcuts.Avalaxy schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:49:
Volgende keer goed kijken dan...
Voila.
Daar had ik het toch ook over?
En FireFox zet toch netjes een shortcut op je bureaublad? Of ga jij elke keer als je firefox wilt starten naar /Program Files/ browsen?
En FireFox zet toch netjes een shortcut op je bureaublad? Of ga jij elke keer als je firefox wilt starten naar /Program Files/ browsen?
Pagina: 1