Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nvidia Panel oid voor ATI kaarten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor m'n dual screen zou het handig zijn dat net zoals bij NVIDIA supported kaarten dat als ik application op andere screens kan toewijzen, zodat wanneer ik een applicatie opstart deze gelijk naar het ingestelde scherm gaat.. iemand weet een alternatief voor zoiets voor een ATI kaart?

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 18:25
Hoe doe je dat dan? :/ Deze optie zie ik alleen bij programma's zelf. Anders moet ik het primaire scherm veranderen.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:23
Dat kan bij Ultramon.

Dat programma installeren, en dan bij de eigenschappen van je icoontje kun je selecteren op welk scherm hij moet spawnen :)

Verwijderd

Topicstarter
Moning2 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:11:
Hoe doe je dat dan? :/ Deze optie zie ik alleen bij programma's zelf. Anders moet ik het primaire scherm veranderen.
Als je gewoon de applicatie in scherm waar je volgende keer wil laten openen sluit, dan opent hij volgende keer hij daar gewoon.

@Up:
Ik heb altijd al Ultramon gehad, zie echter geen optie dat hij bijv. firefox altijd start op secundaire scherm?

• Avalaxy
Volgende keer goed kijken dan...

Rightclick -> Properties -> UltraMon - Windows -> Use custom settings -> Show 'Maximized' on 'Secundary Monitor'.

Voila.

Verwijderd

Topicstarter
Avalaxy schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:49:
Volgende keer goed kijken dan...

Rightclick -> Properties -> UltraMon - Windows -> Use custom settings -> Show 'Maximized' on 'Secundary Monitor'.

Voila.
dat kan niet bij plain exe's... alleen shortcuts.

• Avalaxy
Daar had ik het toch ook over?

En FireFox zet toch netjes een shortcut op je bureaublad? Of ga jij elke keer als je firefox wilt starten naar /Program Files/ browsen? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik start Firefox vanaf Start menu net als al m'n andere programma's.

• Avalaxy
Oh, maar dat kan ook prima op dezelfde manier:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/121et01.jpg

Hier zie je onder properties precies hetzelfde.
Pagina: 1