Daarnaast gaat het om 8GB-chips en niet om 8Gb-chips. Het bronartikel hanteert een onjuiste afkorting.
Best veel chips trouwens
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
hoe kom je erbij dat het 8 GByte moet zijn? gigabit is een heel gebruikelijke term, waarvan je er 8 kan samenvoegen in 1 apparaat om 8 gigabyte opslag te krijgen.MarcoC schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:46:
Daarnaast gaat het om 8GB-chips en niet om 8Gb-chips. Het bronartikel hanteert een onjuiste afkorting.
edit: ik zie dan ook overal waar ik zoek op google gigabit staan, niet byte.
Gewoon een voorbeeld: Hier zouden ze dus bijvoorbeeld 3.125.000 devices van gemaakt kunnen worden met 32 Gbyte opslag. Niet dat dit waarschijnlijk is!
[ Voor 22% gewijzigd door JaWSnl op 09-04-2009 21:39 ]
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Dat zou kunnen ja, maar je kan ook gewoon 2x 16GB of 1x 32GB gebruiken. Naar mijn weten heeft de iPhone 16GB twee chips van 8GB, denk je nu serieus dat ze 16x 1GB flashgeheugen gaan gebruikenJaWSnl schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:57:
[...]
hoe kom je erbij dat het 8 GByte moet zijn? gigabit is een heel gebruikelijke term, waarvan je er 8 kan samenvoegen in 1 apparaat om 8 gigabyte opslag te krijgen.
edit: ik zie dan ook overal waar ik zoek op google gigabit staan, niet byte.
Hier zouden ze dus bijvoorbeeld 3.125.000 devices van gemaakt kunnen worden met 32 Gbyte opslag.
Pagina: 1