Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn webdesigner heeft briefpapier voor mij ontwikkeld, daar heb ik de .PSD van ontvangen.
Alleen ik heb dat briefpapier nodig als word-sjabloon.

Moet ik de PSD eerst laten slicen om het vervolgens naar word om te kunnen zetten(En hoe doe ik dat)? Of hoe moet ik dit doen dat mijn briefpapier als word-sjabloon gebruikt kan worden?

Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Huh, je kan de afbeelding toch opslaan als jpeg en importeren in Word? Of copy pasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:55:
Huh, je kan de afbeelding toch opslaan als jpeg en importeren in Word? Of copy pasten?
Dus de afbeelding plakken in word, over heel de pagina stretchen. dan als watermerk instellen(Met opacity 100% dat 't gewoon nog duidelijk is), zodat ik er wel gewoon overheen kan schrijven enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 18:06:
[...]

Dus de afbeelding plakken in word, over heel de pagina stretchen. dan als watermerk instellen(Met opacity 100% dat 't gewoon nog duidelijk is), zodat ik er wel gewoon overheen kan schrijven enzo?
Als je 't nou gewoon eens probeert :? We verwachten hier wel een beetje eigen initiatief; dat weet je best ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 09 april 2009 @ 18:11:
[...]

Als je 't nou gewoon eens probeert :? We verwachten hier wel een beetje eigen initiatief; dat weet je best ;)
Even gekeken :) Als ik hem alleen als "Achter de tekst" instel kan ik er al tekst overheen zetten :) nu alleen nog even naar de uitlijning kijken maar dat zal wel lukken :)

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Doe dat voortaan even voordat je een topic opent ;) En kijk dan ook meteen even in Waar hoort mijn topic?.

[ Voor 52% gewijzigd door RobIII op 09-04-2009 18:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.