Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar programma voor desktop

Pagina: 1
Acties:

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Hi there, ik heb thuis een servertje draaien (2008) die ik alleen met remote desktop overneem op een 1680x1050 beeldscherm. Dit servertje draait allemaal verschillende programma's waarvan ik de status graag in één oogopslag wil zien.
Ik zoek nu een programma die bijvoorbeeld je scherm "onzichtbaar" in 4 gelijke vlakken kan verdelen zodat je binnen die 4 vlakken je programma's kunt neerzetten zonder steeds alle schermpjes op een bepaalde grootte moet slepen of minimaliseren en maximaliseren.. Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel..
Iemand enig idee welk programma hiervoor geschikt is? Ik kan het op Google niet zo snel vinden aangezien ik ook niet weet hoe dit heet.

• Hoeloeloe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-11 19:02
Je zou ook eenmaal alle schermpjes goed kunnen zetten en dan niet uitloggen maar gewoon de remote desktop sluiten.
Heeft windows dit niet standaard? Voor meerdere instancies van hetzelfde programma kan het iig al sinds xp.

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-11 20:18
Ik denk dat jij opzoek bent naar een soort Desktop Organizer oid, als ik dat in ieder geval intik in google krijg je behoorlijk wat resultaten, misschien dat je van daaruit verder kunt?

• metallicelmo
Sjengcity schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:14:
Ik denk dat jij opzoek bent naar een soort Desktop Organizer oid, als ik dat in ieder geval intik in google krijg je behoorlijk wat resultaten, misschien dat je van daaruit verder kunt?
Ik zal eens kijken, wellicht kan ik het zo wel vinden, ik vond eerst alleen maar programma's om je pictogrammen te schikken zeg maar..

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 10:02

ThunderNet

Flits!

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

ctrl-click alle 4 vensters die je naast/onder elkaar wil aan onderaan in je taakbalk. Rechtsklik, kies voor "show windows side by side". Klaar ;)

• metallicelmo

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Met GridMove zou dit ook moeten kunnen.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1