Beste....
Ik zit met een klein probleempje.
Ik wil graag prive berichten onderling gaan gebruiken binnen FireBoard.
Mijn vraag; Hoe doe ik dat?
Wat heb ik:
Geinstalleerd Fireboard Version; 1.0.5RC2 | 2008-10-27 | 817 [ Redwood ]
Geinstalleerd Joomla; Versie 1.5.8 DutchJoomla!
Ik loop al enige tijd te zoeken naar een dergelijke oplossing en wat ik kan vinden naast myPMS II, Clexus PM, JIM, uddeIM & MISSUS werkt werkt niet of is niet compatible. Tevens geprobeerd om JAM te installeren met de componenten, modules en plugins maar ook deze werkt niet correct.
Ik heb getracht myPMS II te installeren alleen ik kan dan geen nieuwe messages aanmaken. Ben nog niet echt een held in Joomla omgeving.
Euhmmm.... help?
Ik hoop dat jullie me een beetje in de juiste richting kunnen drukken, zou wel fijn zijn en tijdbesparend zijn!
Alvast vriendelijk bedankt!
Grtz,
Pim
Ik zit met een klein probleempje.
Ik wil graag prive berichten onderling gaan gebruiken binnen FireBoard.
Mijn vraag; Hoe doe ik dat?
Wat heb ik:
Geinstalleerd Fireboard Version; 1.0.5RC2 | 2008-10-27 | 817 [ Redwood ]
Geinstalleerd Joomla; Versie 1.5.8 DutchJoomla!
Ik loop al enige tijd te zoeken naar een dergelijke oplossing en wat ik kan vinden naast myPMS II, Clexus PM, JIM, uddeIM & MISSUS werkt werkt niet of is niet compatible. Tevens geprobeerd om JAM te installeren met de componenten, modules en plugins maar ook deze werkt niet correct.
Ik heb getracht myPMS II te installeren alleen ik kan dan geen nieuwe messages aanmaken. Ben nog niet echt een held in Joomla omgeving.
Euhmmm.... help?
Ik hoop dat jullie me een beetje in de juiste richting kunnen drukken, zou wel fijn zijn en tijdbesparend zijn!
Alvast vriendelijk bedankt!
Grtz,
Pim
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 08:41 ]