Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WinXP] EEE701 Toetsenbord tijdens installatie

Pagina: 1
Acties:

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Beste lezers,

Ik zit met het volgende probleem. Ik wil graag op een EEE4g (701) xp installeren. Nu doet zich het volgende voor:

Ik heb een bootable usb stick gemaakt met windowsxp hierop. De installatie boot perfect totdat het scherm verschijnt dat F3 afsluiten is, enter voor setup. De EEE reageert niet op de enter-input, wel op F3. Extern toetsenbord er aan maakt geen verschil (werkt volledig maar geen respons op enter toets tijdens installatie). De usb-stick werkt perfect op elke andere computer. De enter toets doet het btw wel in de bios ed.

Iemand een idee? Kan ik deze enter-stap overslaan door iets aan unattended install te veranderen? Heb al meerdere xp-versies geprobeerd.

Bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door mossel op 09-04-2009 14:54 ]

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens of je in de bios USB legacy support aan kan zetten. Dan kun je in elk geval een USB keyboardje gebruiken tijdens de setup (de interne mogleijk ook).

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bedankt voor je snelle reactie! Deze optie (usb-legacy) is niet in het bios beschikbaar. Het usb-toetsenbord werkt echter volledig, maar geen reactie op de enter-toets tijdens de xp installatie (wel in het bios!).

Een andere suggestie?

[ Voor 15% gewijzigd door mossel op 09-04-2009 18:01 ]

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]