In dit onderwerp gaan we het hebben over de desktop van Abaco, die voor 99 euro te koop is. Voor 117 euro heb je hem in huis, geleverd vanuit Italië.
Voor 99 euro krijg je:
Je krijgt er geen beeldscherm, muis, toetsenbord, bluetooth, wifi, harde schijf bij. Deze zijn allemaal tegen meerprijs te upgraden. Wat je dan wel voor die 99 euro krijgt? Een desktop PC waarmee je prima kan internetten, filmpje kijken als je een externe USB harde schijf aansluit of harde schijf plaatst, en documenten kan tikken, e-mailen, blog onderhouden etc. Uiteraard krijg je de mooie behuizing met Italiaans design er gewoon bij.
Ik zelf ga voor de standaard goedkoopste versie, 99 euro. Omdat ik nog een goed beeldscherem, toetsenbord en muis heb.
Je moet hem dan wel zelf in elkaar zetten, maar voor 12,50 euro extra doen ze het graag voor je zodat je thuis meteen kan beginnen met computeren! 
Website Abaco Desktop 99 euro
Tweakers nieuwsbericht n.a.v deze PC
Bestellen kan nu nog via de Italiaanse website, maar door de grote belangstelling uit het buitenland wordt de website snel naar het Engels vertaald. Betalen kan via bankoverschrijving, Credit Card of PayPal.
Wat plaatjes:

Voor 99 euro krijg je:
Standaard zit er Xubuntu bij, geen Windows maar Linux dus.Processore Intel Atom 230 Single Core 1.6 Ghz
Ram 512 MB, Kingston DDR2 667Mhz (1 slot, max 2GB)
Hard disk 4 GB Kingston Compact Flash
Masterizzatore Opzionale
Scheda video Intel GMA 950
Scheda audio Realtek ALC662 con supp. 5.1 canali HD (dett. tecnici)
Scheda di rete Ethernet 10/100
Slot PCI 1 slot PCI
Porte posteriori
VGA, Seriale e parallela, PS/2 per Tastiera e Mouse,
3 porte audio riconfigurabili, 4 porte USB
Porte anteriori
Audio out e microfono, 2 porte USB
Alimentazione
Alimentatore interno 400W
Consumo
Idle: 29W, Picco: 42W
Peso 4.9Kg
Dimensioni
37x13.5x35 cm
XUbuntu Linux versione 8.04.1
Je krijgt er geen beeldscherm, muis, toetsenbord, bluetooth, wifi, harde schijf bij. Deze zijn allemaal tegen meerprijs te upgraden. Wat je dan wel voor die 99 euro krijgt? Een desktop PC waarmee je prima kan internetten, filmpje kijken als je een externe USB harde schijf aansluit of harde schijf plaatst, en documenten kan tikken, e-mailen, blog onderhouden etc. Uiteraard krijg je de mooie behuizing met Italiaans design er gewoon bij.
Ik zelf ga voor de standaard goedkoopste versie, 99 euro. Omdat ik nog een goed beeldscherem, toetsenbord en muis heb.
Website Abaco Desktop 99 euro
Tweakers nieuwsbericht n.a.v deze PC
Bestellen kan nu nog via de Italiaanse website, maar door de grote belangstelling uit het buitenland wordt de website snel naar het Engels vertaald. Betalen kan via bankoverschrijving, Credit Card of PayPal.
Wat plaatjes:

[ Voor 10% gewijzigd door Deezers op 09-04-2009 11:33 ]