Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[360] Grid speelt niet af vanaf harddisk

Pagina: 1
Acties:

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb vandaag maar eens Grid uit de oude doos getrokken en meteen op m'n harde schijf gezet nu dat tegenwoordig mogelijk is.

Ik zit alleen met het probleem dat de disc gewoon constant aan het spinnen is tijdens het spelen. Het lijkt er niet op dat er iets van de disc wordt gelezen angezien de laadtijden erg kort zijn. Ik heb uiteraard via het hoofdmenu gekozen voor game spelen vanaf hardisk. Daarnaast krijg je ook de optie om de game vanaf de disc te spelen als ik op het xbox logo druk. Iemand bekend met dit probleem? Want het werkt verder IDEAAL bij de andere games .

Het meest praktische zou zijn dat er iemand zegt dat het bij hem/haar wel werkt, dan weet ik in ieder geval dat het probleem bij mij ligt en niet bij de Xbox :).

[ Voor 12% gewijzigd door Ronwiel op 09-04-2009 11:22 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Om dit topic maar enig nut te geven: Dit heb ik ook :). Irritant, want juist die CD resoneert heel erg als m'n 360 op z'n kant staat.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

ok je doet het volgende.. je gaat naar je system dan naar memory dan naar grid.. Daar verwijder je alles van het spel...
Dan clear je de cache van de Harde Schijf... Daarna stop je grid er weer in.. Speelt hem.. Laat hem updaten.. en dan pas kopieren naar HD.. Dan lukt het wel..

Ik had dit namelijk ook