De laatste tijd krijg ik in Safari 4 verschrikkelijk vaak dat spinning-beach-ball-ding en dan is het maar wachten tot ie klaar is met weet ik veel wat. Als ik bijvoorbeeld een link in een nieuwe tab open dan kan ik dus helemaal niets doen totdat hij klaar is. Maar ook als ik maar 1 tab open heb en ik ga naar een nieuwe pagina/site dan duurt het langer dan normaal voordat ik weer iets kan doen.
Misschien komt dit doordat ik hem een aantal keer ook weer verwijderd heb omdat hij bijv. niet compatible was met hotmail. Maar nu ik hotmail heb kunnen koppelen aan Mail.app heb ik toch Safari 4 maar weer geïnstalleerd.
Zou iets als Applejack dit kunnen verhelpen? Het schijnt systemen weer wat vlotter te kunnen laten draaien maar ik wil me geen problemen op de hals halen met, voor mij, onbekende software.
Misschien komt dit doordat ik hem een aantal keer ook weer verwijderd heb omdat hij bijv. niet compatible was met hotmail. Maar nu ik hotmail heb kunnen koppelen aan Mail.app heb ik toch Safari 4 maar weer geïnstalleerd.
Zou iets als Applejack dit kunnen verhelpen? Het schijnt systemen weer wat vlotter te kunnen laten draaien maar ik wil me geen problemen op de hals halen met, voor mij, onbekende software.
[ Voor 17% gewijzigd door Moe_Szyslak op 09-04-2009 08:48 ]