Ik heb in oktober of november vorig jaar mijn Hi-abonnement verlengd en daarbij gekozen voor een nieuwe telefoon (Sony Ericsson C902). Dat ging verder prima, telefoon ontvangen, iedereen blij.
Flash forward naar gisteren, ik kijk op mijn telefoon en zie een SMSje van Hi dat morgen mijn bestelling zal worden afgeleverd. Oke, leuk, maar ik heb niets besteld.
Ik heb meteen de klantenservice maar gebeld, maar ik kreeg een ongeïnteresseerde muts aan de lijn die nergens iets vanaf wist en me adviseerde om, als er iets werd afgeleverd, het terug te sturen. Goh
Maar goed, ik ging er maar van uit dat er een foutje was gemaakt, totdat vandaag de telefoon ging. Hi aan de lijn. Ik zou mijn contract hebben verlengd en een nieuw toestel hebben gekozen, een Sony Ericsson C902! De jongen aan de lijn was erg verbaasd toen ik hem vertelde dat ik daar op dat moment mee belde en dat een contractverlening ook niet aan de orde was. Hij zou het annuleren.
Hi komt nu dus met een 5 maanden oude bestelling aanzetten, die bovendien allang is afgerond.
Meer mensen toevallig zoiets meegemaakt? En hoe is dat in hemelsnaam mogelijk?
Flash forward naar gisteren, ik kijk op mijn telefoon en zie een SMSje van Hi dat morgen mijn bestelling zal worden afgeleverd. Oke, leuk, maar ik heb niets besteld.
Hi komt nu dus met een 5 maanden oude bestelling aanzetten, die bovendien allang is afgerond.