Ik had hier nog een oud beestje staan die ik graag wilde formatteren. Ik heb m lange tijd niet gebruikt maar ik weet nog dat er iets mis mee was. Als hij een tijdje (minstens 1 uur) aanstond en m wilde rebooten dan kreeg ik zwart beeld . De PC was wel vanaf het netwerk te benaderen. Erg raar vond ik. Als ik dan de pc weer even met rust liet kon ik daarna weer goed booten (mét beeld). Mijn gedachte gingen naar de voeding maar ik heb er verder nooit iets mee gedaan. Gisteren had ik m na lange tijd weer eens aangezet en toen duurde het maar liefst een half uur voordat hij eindelijk was opgestart. Hij bleef vooral lang hangen bij het begin scherm (waar 'press del voor BIOS' staat). Toen ie eenmaal klaar was kom ik m goed gebruiken. Daarna heb ik m geformatteerd maar er veranderd niks aan de situatie. Het duurt een half uur voordat ie klaar is met opstarten maar daarna werkt ie goed. Zelf denk ik aan de PSU of het MOBO. Kent iemand deze situatie of is het probleem aan iets anders te wijten? Misschien HDD?
Ben nu niet thuis dus kan helaas niet mijn specs posten. Doe dat morgen als ik thuis ben. Draai trouwens XP SP3 PRO.
Ben nu niet thuis dus kan helaas niet mijn specs posten. Doe dat morgen als ik thuis ben. Draai trouwens XP SP3 PRO.