Beste administrators van vraag & aanbod,
Ik heb ondertussen tot tweemaal toe mijn advertentie met betrekking op de verkoop van Game Boy Games zien verwijderd worden. Uiteraard werd hierbij netjes meegedeelt dat deze games niet onder de OEM regel vallen, waardoor ze niet mogen worden verkocht. Hier ben ik stilzwijgend maar mee akkoord gegaan, omdat ik niet beter wist.
V&A aangeboden: Sony Playstation 3 80GB (ZWART) met veel extra's
V&A aangeboden: Xbox + 2 controllers, games en DVD Pack
V&A aangeboden: Xbox 360 Premium + veel accessoires
Etc...
Sommige van deze ads staan er al weken op; zie dus het overzicht; http://tweakers.net/aanbod/search_results?search_term=games
Nu vraag ik mij dus af, wat nou het verschil is tussen een Gameboy spel, of een XBOX360 spel. Ik voel mij door dit warrige beleid tekort gedaan, en zou graag een goed onderbouwde reactie willen vragen
Mochten jullie nu in de verlegenheid gebracht zijn, vind ik het geen probleem om deze discussie voort te zetten in dm of email
Met vriendelijke groet,
Luuk
Ik heb ondertussen tot tweemaal toe mijn advertentie met betrekking op de verkoop van Game Boy Games zien verwijderd worden. Uiteraard werd hierbij netjes meegedeelt dat deze games niet onder de OEM regel vallen, waardoor ze niet mogen worden verkocht. Hier ben ik stilzwijgend maar mee akkoord gegaan, omdat ik niet beter wist.
Nu verbaas ik me over het feit dat er de laatste tijd wel erg veel "games" worden aangeboden. Vaak in combinatie met een XBOX, PC of Playstation. Ik heb enkele ads opgezocht;Het aanbieden van of vragen naar retailsoftware van welke aard dan ook is niet toegestaan. Het aanbieden van en vragen naar OEM-software daarentegen wel, vermeld hierbij duidelijk de licentie en dat zowel de software als de bijbehorende hardware verkocht wordt.
V&A aangeboden: Sony Playstation 3 80GB (ZWART) met veel extra's
V&A aangeboden: Xbox + 2 controllers, games en DVD Pack
V&A aangeboden: Xbox 360 Premium + veel accessoires
Etc...
Sommige van deze ads staan er al weken op; zie dus het overzicht; http://tweakers.net/aanbod/search_results?search_term=games
Nu vraag ik mij dus af, wat nou het verschil is tussen een Gameboy spel, of een XBOX360 spel. Ik voel mij door dit warrige beleid tekort gedaan, en zou graag een goed onderbouwde reactie willen vragen
Mochten jullie nu in de verlegenheid gebracht zijn, vind ik het geen probleem om deze discussie voort te zetten in dm of email
Met vriendelijke groet,
Luuk
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)