Toon posts:

[GeForce 7950 GT] horizontale strepen in beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste tweakers,

Ik heb het volgende probleem, en hoop dat jullie me ermee kunnen helpen :P ik krijg bij het afspelen van video strepen in beeld, je ziet het niet duidelijk maar het lijkt wel alsof hij boven en onder op soms achterloopt. Ik heb ubuntu 8.10 geforce 9750gt driver 180.11 instellingen staan volgens mij prima. Ik heb een screenshot gemaakt
http://www.mijnalbum.nl/Album=AZGH44JI en daarin zie je bij het meisje de strepen. Dat een screenshot wel lukt lijkt me dat het niet tussen het beeldschem en videokaart ligt. Ooh ja als ik onder windows draai zijn de strepen niet zichtbaar :S iemand suggesties?

• NATStudent
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08-2025
Als het alleen gebeurt bij bewegende beelden (zoals in het screenshot volgens mij) dan zou het wel eens een probleem met de de-interlacing kunnen zijn. Klooi eens wat met de instellingen daarvoor.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een beetje met vlc lopen prutsen maar kom er niet goed uit, heb hem hem verschillende modus geprobeerd en uiteindelijk op blend gezet, ik ben hier best noob in heb je een idee waar ik het goed kan aanpassen?

Verwijderd

Topicstarter
iemand anderssuggesties? ik heb het ook bij de desktop als ik bijvoorbeeld een venster heen en weer sleep:S het is dus met alle bewegende beelden