Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds gister Magix Videodeluxe, nu wanneer ik hem wil installeren geeft hij gelijk een foutmelding:

"Kan entrypoint van procedure _resetMidiSynch@0 niet vinden in DLL-bestand mdll32.dll"

Ik heb het mdll32.dll bestand gedownload en heb hem geplaats in: C:\Windows\System, maar zonder resultaat......

kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
[q]
Graphics
Alles wat te maken heeft met grafisch ontwerp.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:

• Je wil weten hoe je een bepaald effect kunt toevoegen aan je 3DS-MAX render.
• Je bent nieuwsgierig naar de mening van anderen over je gemaakte 3D-model of tekening.

Dit heeft niets met GFX te maken. Je topic zou eerder in CSA passen maar gezien het gebrek aan inzet (wat heb je verder al geprobeerd?* gezocht? gevonden? contact opgenomen met Magix? Etc.) maakt je topic daar ook weinig kans. Vandaar dat ik het topic dicht zet. Kijk even in onze Quickstart hoe we hier graag topics zien ;)

* Even een dll downloaden (zonder te weten of 't wel de juiste versie is etc.) en in system32 mikkeren gaat natuurlijk niet werken. Je zou nog even kunnen proberen met regsv32 de dll te registreren.
regsvr32 mdll32.dll

Maar verder dan dat kunnen we je (in GFX) niet helpen.

edit:
En ik zie nu pas dat je zegt c:\windows\system... waarschijnlijk moet je system32 hebben...

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 08-04-2009 17:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.