Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Azureus Vuze] - Wel peers, geen upload

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Omdat bij vele private trackers je net zoveel moet uploaden als je download, is het dus zaak dat je ook veel upload. Maar Vuze (4.1.0.4) lijkt dit te vertikken, en waar het nu precies door komt weet ik niet. Zie hieronder een prt. screen van een aantal torrents die nu lopen:

Afbeeldingslocatie: http://magical.tweakdsl.nl/GoT/peers.png
De bovenste upload, hetzij bescheiden. Er zijn 79 peers. Ik heb Vuze ingesteld op 120kb/s maximaal. Toch doet ie maar 3.2kb /s. Bij de andere 3 doet ie zelfs helemaal niets, ondanks dat er wel peers zijn.

Iemand een idee hoe dit komt? Ik moet die upload bandbreedte toch beter kunnen benutten dan dit? Van dit is bijna zonder dat m'n pc er voor aan staat.

Mijn YouTube Channel

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik gok dat je even je portmappings en firewallinstellingen wilt checken. Zie ook de FAQ van Netwerken :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Je hebt ongeveer een 1:10 leecher:seeder ratio, het is vrij logisch dat je niet veel meer upload. Voor jou zijn er 10 anderen die ook kunnen uploaden.

Zoek een torrent met minder seeders of tragere seeders, zodra een client zijn volle downloadsnelheid haalt is het nutteloos om meer verbindingen te gaan maken.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
F_J_K schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:37:
Ik gok dat je even je portmappings en firewallinstellingen wilt checken. Zie ook de FAQ van Netwerken :Y)
Die zijn wel goed. De smileys zijn groen :)

Mijn YouTube Channel