• Volotactus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:51
Beste mede tweakers,

Een tijdje geleden is het kabeltje van mijn netbook doorgebrand (kabeltje tussen touchpad en moederbord) :'( .
Nu ben ik opzoek naar een nieuwe, maar waar kan ik deze ergens kopen?
Het gaat om een FFC kabel met:
Pitch 0.5mm
Aderen 12
Lengte 30 mm
ZIF Connector
en de aansluitingen 1tje aan bovenkant en 1 aan de onderkant.

Heb zelf al gekeken, maar die site's die ik zelf gevonden heb zijn alleen te gebruiken voor bedrijven (Farnell, NICOMATIC)

Speedy15

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Bij farnell kun je ook bestellen als particulier, maar dan moet je voor minimaal 50 euro bestellen, dus dat kan wel, maar dan moet je nog even wat andere dingen meebestellen. Soms wordt er op circuitsonline.net een farnell inkoopactie gehouden, dus misschien kun je daar even kijken.

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-01 10:44
Je zou op zoek kunnen gaan naar kapotte/afgedankte apparatuur, want daar zitten veel van die kabeltjes in. Een beetje modden als er te veel aders in zitten, en voila! Een gerecycled kabeltje :) .

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Zou je niet eerst kijken waarom je kabeltje is doorgebrand? :p

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• Xzelicon
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-05-2024
Uit het DIY beamer topic:
http://diy-beamer.com/ind...9ef18c34881776ae4a3983732
Wel hebben ze niet minder dan 16 pins, dus dat word modden indien je geen andere optie kan vinden

[ Voor 31% gewijzigd door Xzelicon op 08-04-2009 17:49 ]

Kom ook naar ons #vervoer IRC kanaal!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11-2025
Ebay heeft er vrij veel. Je moet wel even de juiste zoekterm hebben maar ik heb daar nogal wat exotische LCD FCC's gevonden een tijdje terug. succes :)

• Volotactus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:51
@ Boudewijn

Kabeltje is doorgebrand toen ik mijn netbook uit elkaar aant halen was (was nieuwsgierig), dus helemaal mun eigen schuld.

@ j-a-s-p-e-r
Ik zal eens gaan zoeken

Als zo'n kabeltje dan te veel aders heeft kun je die dan gewoon afknippen? Want dan is het probleem eigenlijk meteen opgelost ^^
Pagina: 1