Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Betrouwbare webhosting met eigen IP adres

Pagina: 1
Acties:

• -Elmer-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 22:58
Momenteel ben ik bezig mijn website uit te breiden met een online shop en wil graag gebruikmaken van een SSL certificaat. Mijn huidige hosting provider (webreus) biedt voor € 50,00 per jaar een vast IP-adres aan. Dit komt dan bovenop het pakket dat ik al heb. De prijs is prima, ik zit echt niet te kijken op een paar euro per maand maar wil wel graag een degelijke hosting provider.
Bij Webreus heb ik al twee keer meegemaakt dat mijn website moeilijk te bereiken is (en dat binnen 3 maanden) en dat vindt ik gewoon te veel. Vaak is het ook traag en dat wil ik niet.
Ik ben al een tijdje opzoek maar kan door de bomen het bos niet meer zien.

De eisen die ik in ieder geval stel aan het hosting pakket zijn:
- Eigen (uiteraard vast) ip adres
- SSL
- Minimaal 500MB ruimte
- Minimaal 5GB traffic
- PHP, MySQL (duh...)
- Minimaal 3 databases
- Perl/Htacess
- Minimaal 10 subdomeinen
- IMAP mail ondersteuning

- Wat ik heel fijn zou vinden maar kan evt. zonder:
- SSH toegang
- DNS beheer (aan kunnen passen van records en names)

Het gaat me dus vooral om een degelijke provider dus geen budgethosting ofzo.
Heeft er iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door -Elmer- op 08-04-2009 16:08 ]

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-11 21:54
Ikzelf zit bij hosting2go
Ben er erg tevreden mee.
Mischien is dat wat je zoekt

• Leviathan_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11 21:55
ik ben zelf erg te spreken over servage.
Misschien kun je daar eens kijken, kost een euro of 7 per maand.
Een vast IP adres kost €19.95 per jaar extra.
Je mag dan zelf een ip adres kiezen uit een door servage bepaalde reeks.

[ Voor 36% gewijzigd door Leviathan_nl op 08-04-2009 16:13 ]

AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3

• -Elmer-
Heb zelf een tijdje met hosting2go gewerkt en alhoewel dat best aardig beviel bieden ze geen eigen IP adres en daarmee vallen zou meteen af. Wat betreft Servage, daar ben ik zelf véél minder over te spreken. Ik heb ontzettend veel problemen gehad met de databaseservers, continu liggen ze eruit en zit je met een corrupte database. Daar heb ik geen zin in. Wat me bij Servage ook opvalt is de enorme overboeking: 750GB HDD en 7500GB traffic.... hallo

Momenteel ben ik aan het kijken naar TransIP en naar NeoStrada, hoe zijn de ervaringen daarmee? Bij NeoStrada kun je direct een SSL Certificaat afnemen maar daar vragen ze wel minimaal € 120,00 per jaar voor en dat is wel een beetje veel voor een basis certificaat... Kun je daar ook eigen certificaten installeren of is dat afgeschermd?

• SIMPY.be
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-07 09:58
Hierzo: http://priorweb.be/hosting/web/premium
Zat ik vroeger bij, maar mijn eisen zijn niet zo hoog, dus maar overgestapt naar one.com.

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11 21:30
Modbreak:Laat dit maar even weg.

[ Voor 76% gewijzigd door IEF op 14-04-2009 20:24 ]

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 10:19
Modbreak:Jij dus ook. Adverteren doen we hier niet.

[ Voor 93% gewijzigd door IEF op 14-04-2009 20:24 ]

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Leviathan_nl schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:09:
ik ben zelf erg te spreken over servage.
Misschien kun je daar eens kijken, kost een euro of 7 per maand.
Een vast IP adres kost €19.95 per jaar extra.
Je mag dan zelf een ip adres kiezen uit een door servage bepaalde reeks.
Alleen is servage absoluut geen kwaliteit hoster maar een budget hoster. Ze roepen leuk dingen over clusters en dergelijke, maar ik heb vaak genoeg gehad dat álle nameservers eruit lagen vanwege een configuratie fout of een andere eigenaardigheid...

Het probleem van een topic als deze dat iedereen de hoster waar hij zelf zit aan zal prijzen of juist volledig afkraken aangezien er enorm goede of slechte ervaringen mee hebben. Ik heb zelf al een aantal hosters versleten:
- servage.net (zit ik nog steeds; ruime opslag; ruim traffic; twijfelachtig~slechte support; maakt niet waar wat ze roepen; relatief onstabiele een trage servers)
- digitalus.nl (aantal klanten daar gehad dus geen ervaring met facturering bijvoorbeeld; degelijke pakketen; goede support; goede stabiliteit)
- webruimtehosting.nl (vnml domein maar ook aantal hosting pakketen daar; degelijke paketten; zeer goede support; erg stabiel)

Maar, een mening van 1 persoon is altijd subjectief, dus als je iets wilt wat echt het beste uit de verf komt moet je op zoek naar vergelijking sites met enorm veel beoordelingen.

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-11 08:02
Isp-gids.nl
webhosters.nl
internetten.nl

Dit zijn de grotere vergelijkingssites voor nederlandse webhosters.

Over het algemeen geld goedkoop is duurkoop in de hosting branche, je krijgt de service waar je voor betaald. Natuurlijk gelden er uitzonderingen op maar bij de meesten is het echt you get what you pay for.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:48
Ik zou zelf een offerte aanvragen op webhostingtalk.nl. Hier krijg je veel opsom-reacties "me too". Schiet niet op, en daar kunnen ze je een goede aanbieding doen.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 23:39
DiedX schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 16:27:
Ik zou zelf een offerte aanvragen op webhostingtalk.nl. Hier krijg je veel opsom-reacties "me too". Schiet niet op, en daar kunnen ze je een goede aanbieding doen.
Mee eens. Zou ook sowieso wegblijven van de grote US budgethosts, iets in Nederland of ergens anders in Europa werkt waarschijnlijk een stuk sneller. Eventueel kun je nog overwegen een VPS te nemen, indien je al ervaring hebt met linux web/mailservers of het niet erg vindt om wat kennis op te doen. Voordeel is dat je (bijna) alles in eigen handen hebt, en alles kunt doen/installeren, nadeel is dat je het ook zelf zult moeten maken als het stuk is (tenzij je een managed VPS neemt). Ook daarvoor raad ik je aan om even op webhosttingtalk een offerteaavraag te doen.

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:40

ralpje

Deugpopje

Ik weet niet wat je aan diskruimte / bandbreedte nodig hebt, maar wellicht is een VPS een optie? Je hebt dan een 'dedicated' machine (een guest op een virtualisatieomgeving) waar je zelf op kan doen wat je wil. Én een eigen IP, om maar wat te noemen.

Oké, voortaan de reactie boven me helemaal lezen, zie ik alweer.

[ Voor 13% gewijzigd door ralpje op 10-04-2009 17:23 . Reden: traaaaaaaaag ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• -Elmer-
Ik ben uiteindelijk uitgekomen bij 123XS hosting en ben daar tot nu toe erg tevreden over. De helpdesk is ontzettend snel en erg kundig. Ook de betrouwbaarheid van snelheid van de servers zijn tot nu toe een stuk beter dan bij Webreus.
Pagina: 1