Internet aanvragen nieuw appartement lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-07 18:02
Sinds 15 maart zit ik in een nieuw appartement. Dit appartement maakt deel uit 5 nieuwe appartementen, wat voorheen een opslag ruimte was naast de woning van de huisbaas.
Het huisnummer is 139. 139 A, B zijn 2 andere woningen los van deze huisbaas, vervolgens zijn C-D van de huisbaas. En de 5 nieuwe appartementen zijn E, F, G(g1 en g2) en H. G1 en G2 zijn dus 2 losse appartementen op de 1e verdieping. Zelf zit ik op G2 en mijn buurman op G1 waar ik het al een tijd prima mee kan vinden en het delen van een internet verbinding is geen probleem.

Misschien maakt dit het iets duidelijker
----------------------------------------
-1e verdieping-C-D-G1-G2---
-BG----------------------E-F-H----

E, F en H hebben hun eigen meterkast en ISRA punt, G1-G2 delen de meterkast en daarbij het ISRA punt.

Ik heb al 3 keer internet aangevraagd(telfort) maar al 2 keer afgewezen, de 3e loopt weer.
***Deze opdracht met ordernummer 176xxxx kan Telfort tot haar grote spijt niet in behandeling nemen. Onze netwerkleverancier heeft te kennen gegeven dat uw verzoek niet uitvoerbaar is.***

Ziggo heb ik overigens ook geprobeerd maar dit zou ook niet lukken.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2r281gy.jpg
Vreemd genoeg staat F er wel tussen 8)7.
Ik heb telfort gebeld die hebben mij verteld dat ik bij www.aansluitingen.nl moet zijn. Wanneer ik dan mijn postcode(Amersfoort) invoer dan staat er "Voor particulieren is het telefoonnummer 0900-0244 of via de Primafoon winkel." Nou eerst bij de Primafoon winkel geweest, die hebben mij gemeld dat ze op dit adres geen ADSL voor mij konden aanvragen en dat ik eventueel een vaste telefoon abonnement moet aanschaffen om er voor te zorgen dat dit wel kan. Vervolgens heb ik met het 0900 (KPN)nummer gebeld en deze vertelde mij ongeveer hetzelfde.

Mijn vraag is of iemand mij verder kan helpen aan een internet verbinding? :)
UMTS etc is geen optie, op dit moment leen ik het Wifi internet van mijn huisbaas maar is vrij onstabiel, valt 3-5 keer per dag uit. Ik wil gewoon een snelle eigen verbinding. Verder heb ik telfort gekozen omdat ze goedkoop zijn en goeie ervaring mee heb. Maar welke ISP het is maakt mij verder niet zo veel uit :)

>> Update zojuist KPN gesproken het lijkt er op dat er geen ISRA punt aanwezig is. Mijn huisbaas zegt van wel KPN van niet... Ik geloof KPN voor nu. Ik zal het updaten wanneer ik meer hoor van KPN.

[ Voor 4% gewijzigd door sbmuc op 08-04-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Mischien ligt het aan mij, maar wat is nu precies de reden waarom je geen internet verbinding kan krijgen?

Het lijkt me nogal logisch dat als je kabel tv heb, dat je dan ook gewoon internet kan krijgen (via Ziggo in jouw geval)...

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 20:28
quartex schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:24:
Mischien ligt het aan mij, maar wat is nu precies de reden waarom je geen internet verbinding kan krijgen?

Het lijkt me nogal logisch dat als je kabel tv heb, dat je dan ook gewoon internet kan krijgen (via Ziggo in jouw geval)...
Hij kan geen aansluiting krijgen omdat hij geen eigen ISRA punt heeft. Indien hij deze laat plaatsen door KPN kan hij wel ADSL aanvragen.

Kosten zijn dan voor je huisbaas; Je kan nu namenlijk ook geen telefoon nummer aanvragen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-07 18:02
Mijn huisbaas heeft mij er van verzekert dat er een ISRA punt aanwezig is, maar eerlijk gezegd kon ik hem niet zo 1, 2, 3 niet vinden in de meterkast.

Ik zit ff te googlén maar ik kan niet zo snel vinden waar ik een ISRA punt kan aanvragen, ik zal eerst mijn huisbaas nogmaals vragen of hij de papieren heeft van het aan maken van de ISRA punt en anders neem ik contact op met KPN.